غذای خانگی سه سار چیتگر

برنامه لیگ برتر فوتبال ایران در ۱۰ بهمن۹۹ - ژولی پولی

برنامه لیگ برتر فوتبال ایران در ۱۰ بهمن۹۹

برنامه لیگ برتر فوتبال ایران در ۱۰ بهمن۹۹

10 بهمن 1399

آخرین اخبار ورزشی ایران را در مجله خبری ژولی پولی دنبال نمایید.

به گزارش ژولی پولی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز جمعه ۱۰ بهمن با برگزاری ۳ دیدار آغاز می‌شود.

نفت مسجد سلیمان- استقلال/  روز جمعه ساعت ۱۵

تیم فوتبال استقلال با وجود اینکه هفته گذشته برابر نارنجی پوشان سایپا شکست خورد، اما همچنان با ۲۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان فکری قصد دارند  با برتری برابر تیم نفت مسجد سلیمان  علاوه بر جبران شکست هفته قبل بتوانند صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کنند.

آبی پوشان پایتخت فراز و نشیب زیادی در لیگ برتر فوتبال دارند و  شاهد بی ثباتی در نتیجه گیری استقلالی‌ها هستیم و آن‌ها هر هفته یک نتیجه متفاوت به دست آوردند و باید دید فکری در این باره چه تدابیری در نظر می‌گیرد؟

فرشید باقری همچنان بازیکن مغضوب فکری است و اجازه بازی کردن ندارد. همچنین سبحان خاقانی و متین کریم زاده  بازیکنان استقلال به احتمال زیاد می‌توانند برابر نفت مسجد سلیمان بازی کنند.

همچنین دیاباته مهاجم استقلال به علت مصدومیت همراه با تیم استقلال به نفت مسجد سلیمان نرفت و او قرار است مراحل درمانی خود را در تهران سپری کند.

علاوه بر این، مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه برگزار شد و تیم استقلال حریفان خود را شناخت و این تیم در گروه سختی قرار گرفته  است.

در آن طرف، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر تیم ذوب آهن به تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۶ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان مجتبی حسینی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر استقلال جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند، اما کار سختی برابر صدرنشین لیگ برتر فوتبال دارند.

سایپا- گل گهر سیرجان/ روز جمعه ساعت ۱۵

نارنجی پوشان سایپا هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و آبی پوشان پایتخت را در ورزشگاه آزادی شکست دادند و با ۱۶ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

شاگردان صادقی قصد دارند با پیروزی برابر تیم گل گهر سیرجان روند رو به رشد خود را ادامه بدهند، اما کار سختی پیش رو دارند.

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان  هفته گذشته در یک بازی جنجالی و درگیرانه برابر تراکتور شکست خورد و با ۱۵ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

بازی تراکتور و گل گهر بعد از سوت داور مسابقه به جنجال کشیده شد و مهری بازیکن تراکتور و سهرابیان بازیکن گل گهر به علت درگیری با یکدیگر از سوی داور مسابقه کارت قرمز دریافت کردند و علاوه بر این، آن‌ها تا اطلاع ثانوی محروم شدند تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم بگیرد.

البته امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان نسبت به داوری‌ها معترض است و او مدعی شده که داوران با او مشکل دارند و همین موضوع باعث شده که داوری‌ها به ضرر تیمش تمام شود.

به هر حال باید دید اظهارات قلعه نویی در داوری  بازی روز جمعه تاثیرگذار است یا نه!

نساجی مازندران- ذوب آهن / روز جمعه ساعت ۱۵

تیم‌های  ته جدولی نساجی مازندران و ذوب آهن روز جمعه به مصاف یکدیگر می‌روند و هر کدام از این تیم‌ها به برد در این بازی نیاز مبرم دارند تا از وضعیت بحرانی خارج شوند.

تیم فوتبال نساجی مازندران با وجود تغییرات در کادر فنی اش و بازگشت مجدد مجید جلالی به این تیم شمالی برابر شهر خودروشکست خورد و با ۹ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

شاگردان جلالی ۳ هفته متوالی شکست خوردند و آن‌ها قصد دارند با برتری برابر تیم ذوب آهن نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند.

در آن طرف، تیم ذوب آهن همانند حریف شمالی خود  در وضعیت بحرانی قرار دارد و رنگ برد را در لیگ برتر فوتبال  ندیده  و با ۸ امتیاز در جایگاه پانزده جدول رده بندی قرار گرفته است.

اختلافات بین رحمان رضایی و مسئولان باشگاه ذوب آهن باعث شده است که این تیم اصفهانی وارد مسائل حاشیه‌ای شود و بازیکنان این تیم تمرکز لازم را نداشته باشند.

به هر حال رضایی از سوی مسئولان باشگاه ذوب آهن اولتیماتوم دریافت کرده  است و باید دید چه سرنوشتی در انتظار این مربی خواهد بود؟

همچنین باید دید کدامیک از این ۲ تیم می‌توانند در این بازی به برتری دست یابند و از وضعیت بحرانی خارج شوند؟