غذای خانگی سه سار چیتگر

بازگشت ناگهانی گاندو۲ به آنتن+ عکس - ژولی پولی

بازگشت ناگهانی گاندو۲ به آنتن+ عکس

بازگشت ناگهانی گاندو۲ به آنتن+ عکس

2 مرداد 1400

بازگشت ناگهانی گاندو۲ به آنتن+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

سریال گاندو ۲ از روز گذشته روی آنتن رفت.

سریال گاندو بسیاری از طرفداران فیلم و سریال را پای تلویزیون می نشاند. اکنون گاندو ۲ آماده شده است و از روز گذشته بینندگان توانستند باز هم سریال گاندو را مشاهده کنند. درواقع از شب گذشته با بازپخش قسمت نخست فصل دوم گاندو که قبل از این در ایام نوروز روی آنتن رفته بود، تا ۴۰ شب سریال گاندو از شبکه سه روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرگزاری رکنا، پخش سریال گاندو از امشب ۳۱ تیرماه در حالی بدون اعلام قبلی آغاز شد که پیش از این، در نوروز ۱۴۰۰ فصل دوم سریال گاندو در ۱۳ قسمت روی آنتن شبکه سه رفته و با ۶۱ درصد مخاطب، حد نصاب سریال‌های امنیتی تلویزیون را جابجا کرده بود.

در پایان این ۱۳ قسمت از سوی شبکه سه، وعده داده شد که باقی قسمت‌های این سریال جنجالی پس از انتخابات روی آنتن خواهد رفت.

پخش گاندو ۲ از شبکه سه سیما

تا اینکه بالاخره شب گذشته، پخش سریال از قسمت اول آغاز و انطور که به نقل از روابط عمومی شبکه سه اعلام شده قرار است در ۴۰ قسمت، مهمان آنتن شبکه سه سیما باشد.

فصل دوم گاندو به کارگردانی جواد افشار، نویسندگی آرش قادری و تهیه کنندگی مجتبی امینی محصولی از موسسه شهید آوینی است و بر مبنای پرونده‌های واقعی، به موضوع تقلای سرویس‌های امنیتی انگلیس در ایران و مبارزه مدافعان امنیت برای مقابله با نفوذ آنها در کشور می‌پردازد.

سریال گاندو ۲:

گاندو ۲ نام سری دوم مجموعه تلویزیونی گاندو محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه جمهوری اسلامی ایران است. این سریال در قالب امنیتی است که اولین قسمت آن در ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ از شبکه سه تلویزیون ایران با کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی پخش شد. این مجموعه به دلیل اعتراض برخی از مسئولین دولت متوقف شد و ادامه آن بعد از انتخابات ۱۴۰۰ پخش خواهد شد. پخش این سریال از ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۰ پس از چهار ماه از سر گرفته شد.

داستان سریال گاندو ۲:

این سریال دربارهٔ اشخاص دو تابعیتی و جاسوس در وزارت امور خارجه ایران و گروه مذاکره کننده هسته ای است. همچنین در این فیلم از حوادث رخ داده در انتقال یکی از وزرای کشور خارجی پرده برداری شد.