غذای خانگی سه سار چیتگر

انتقاد اصغر مازیار از سطح پایین لیگ برتر+عکس - ژولی پولی

انتقاد اصغر مازیار از سطح پایین لیگ برتر+عکس

انتقاد اصغر مازیار از سطح پایین لیگ برتر+عکس

19 بهمن 1399

خبرهای روز مربوط به لیگ برتر فوتبال ایران را در قسمت اخبار ورزشی مجله خبری ژولی پولی دنبال نمایید.

اصغر مازیار کارشناس فوتبال  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: متاسفانه کیفیت مسابقات از لحاظ  فنی  خوب نیست و تیم‌ها با احتیاط کار خود را پیش می‌برند.بازی‌ها کم گل بوده و این موضوع نشان دهنده بازی محتاط تیم‌ها است.

او ادامه داد: تیم‌ها در خط دفاعی مشکل دارند و با یک فشار کوچک مشکلات دفاعی آن‌ها نمایان می‌شود. البته مهاجمان هم نمی‌توانند از این ضعف به خوبی استفاده کنند.

استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانس زیادی برای قهرمانی دارند

مازیار درباره اینکه کدام یک از تیم‌ها شانس بیشتری برای قهرمانی در نیم فصل اول دارد، اظهار کرد: به نظرم شانس قهرمانی تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در نیم فصل نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر است. البته نباید فراموش کنیم که پرسپولیس ۲ بازی عقب افتاده دارد. تیم‌های استقلال و سپاهان حرکت یکنواختی در لیگ برتر فوتبال دارند و می‌توانند به نتایج آینده امیدوار باشند.

مربیان به دنبال قهرمانی در نیم فصل اول نیستند

کارشناس فوتبال گفت: صنعت نفت آبادان به ظاهر ثبات خوبی دارد، اما با توجه به اینکه بازی‌های زیادی تا پایان فصل بیستم باقی مانده، شانس استقلال، سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است. البته قهرمانی در نیم فصل اهمیتی ندارد.

کار پرسپولیس برای قهرمانی دشوار است

او درباره اینکه پرسپولیس با پیروزی در ۲ بازی عقب افتاده می‌تواند قهرمان شود، بیان کرد: کار پرسپولیس برای قهرمانی دشوار است، زیرا این تیم از لحاظ قوای هجومی عملکرد خوبی نداشته است و زمانی که به آمار پرسپولیس نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که گل‌های سرخپوشان را هافبک‌ها و مدافعان به ثمر رسانده اند.

مازیار افزود: به نظرم تیم پرسپولیس مقابل تیم‌های گل گهر و مس رفسنجان کار راحتی ندارد زیرا این ۲ تیم بازیکنان خوبی دارند و تا به اینجای لیگ برتر عملکرد خوبی داشته اند. البته پرسپولیس به دنبال قهرمانی است. این تیم باید در ۲ بازی پیش رو امتیازات کامل را به دست آورد. سرخپوشان باید منتظر نتایج تیم‌ها در نیم فصل باشند، زیرا سایر تیم‌ها یک بازی دیگر هم دارند و امتیازات آن‌ها هم مهم است. تیم‌های استقلال و سپاهان با یکدیگر بازی دارند و نتیجه این بازی هم در روند پرسپولیس تاثیرگذار است.

ثبات فنی در تراکتور باید ایجاد شود

کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم تراکتور گفت: نتایج این تیم خیلی بالا و پایین دارد. باید ثبات فنی در این تیم ایجاد شود. چه کسی روی نیمکت تصمیم می گیرد؟ به نظرم تراکتور از لحاظ تجربه و نفرات از سایر تیم‌ها کامل‌تر است، اما مسئولان این تیم تبریزی باید به اجماع برسند که شجاعی به عنوان بازیکن یا مربی قرار است فعالیت کند.

او درباره وضعیت تیم شهر خودرو بیان کرد: تیم شهر خودرو از لحاظ نتیجه گیری در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد و برای تیمی که در آسیا بازی کرده چنین رتبه‌ای خوب نیست. باید مسئولان باشگاه روی بارفنی نیمکت خود تجدید نظر کنند.