غذای خانگی سه سار چیتگر

طراحی ناخن ویژه ایام کریسمس - ژولی پولی

طراحی ناخن ویژه ایام کریسمس

طراحی ناخن ویژه ایام کریسمس

4 دی 1397

ایام ۱۲ روزه جشن کریسمس، از ۲۵ دسامبر مصادف با میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) شروع می شود و تا ۷ ژانویه ادامه دارد، کریسمس از مهمترین جشن های مسیحیان و کشورهای غربی محسوب می شود، از رسوم جشن کریسمس می توان به تزیین کردن درخت کاج، بابا نوئل و هدیه دادن و دید و بازدید اشاره کرد.

خانم ها و دخترهای خوش سلیقه و شیک سعی می کنند تیپ و ظاهر و طرز لباس پوشیدن و حتی طراحی لاک و ناخن های خود را متناسب با ایام و مناسبتهای مختلف سال هماهنگ یا به اصطلاح ست کنند.

اگر شما هم جزو خانم های مسیحی یا دوستانی هستید که ظاهر خود را با فرهنگ و رسوم مختلف هماهنگ می کنید، می توانید طراحی ناخن های خود را در ایام کریسمس متحول کنید و متناسب با این ایام از طراحی ناخن به شکل بابانوئل، درخت کاج، جعبه های هدیه و کادویی، گوزن، سورتمه و طراحی اکلیلی استفاده نمایید و زیبایی خاصی را به ناخن های دست خود ببخشید.

ناخن طرح کریسمس

کار سختی نیست، فقط اگر کمی صبر و حوصله داشته باشید می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید، رنگ لاک هایی را که نیاز دارید تهیه نمایید و طراحی زیبایی را روی ناخن های خود ایجاد کنید. (در صورت نیاز می توانید از خلال دندان برای طراحی بخش های کوچک استفاده نمایید.)

اگر در طراحی ناخن مهارت ندارید و به نظرتان مسیر سختی در پیش دارید می توانید از یک طراح ناخن یا آرایشگر ماهر کمک بگیرید تا ناخن های شما را به  زیبایی برای شما طراحی کند.

تیم ژولی پولی ایام کریسمس خوبی را برای هموطنان مسیحی آرزومند است.