غذای خانگی سه سار چیتگر

طراحی ناخن ویژه شب یلدا - ژولی پولی

طراحی ناخن ویژه شب یلدا

طراحی ناخن ویژه شب یلدا

14 آذر 1397

دختران و خانم های خوش سلیقه همیشه دنبال زیبا و شیک دیده شدن هستند، اگر شما هم جزو چنین اشخاصی هستید و می خواهید شب یلدای امسال متفاوت دیده شوید با ژولی پولی همراه شوید…

از چند روز مانده به شب یلدا همه ی ایرانیان در تدارک آماده کردن سور و سات شب چله هستند، برخی خانم ها انواع غذاها سنتی و دسرهای مدرن همانند ژله هندوانه، پاناکوتا انار و … را آماده می کنند و دنبال تم های شب یلدا و سفره آرایی های مخصوص این شب آریایی هستند.

ولی برخی خانم ها، خوش سلیقگی را از این فراتر می برند و علاوه بر خرید لباس هایی با تم هندوانه و انار یا رنگ قرمز، ناخن هایشان را زیبا می آرایند تا با لباس هایشان و سفره های یلداییشان ست شود.

کار سختی نیست، فقط نیاز به کمی وقت و حوصله و البته خلاقیت دارد…

اول طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید که می تواند طرح میوه های یلدایی همچون انار و هندوانه باشد یا طرح آدم برفی و دانه های برف را می توانید در نظر بگیرید.

حال رنگ لاکهایی که متناسب با طرح انتخابیتان است را تهیه کنید و با دقت و خلاقیت یک طرح زیبا روی ناخنهایتان ایجاد کنید، البته می توانید برای ایجاد طرح، از خلال دندان استفاده کنید یا اگر فکر می کنید مهارت لازم را برای این منظور ندارید می توانید از آرایشگر یا طراح ناخن کمک بگیرید.