غذای خانگی سه سار چیتگر

طراحی ناخن ویژه ولنتاین - ژولی پولی

طراحی ناخن ویژه ولنتاین

طراحی ناخن ویژه ولنتاین

20 دی 1397

آراستگی و تمایل به زیبایی بخشی از دنیای خانم ها را تشکیل می دهد. خانم ها دوست دارند هر جا که می روند در معرض نگاه پر از تحسین دیگران باشند، بخصوص که اگر آن شخصی که تحسینشان می کند همسر، نامزد یا عشقشان باشد.

برخی از دختر خانم های جوان الان اعتراض می کنند یعنی ما که سینگل و تنها هستیم نباید آراسته باشیم، چرا همه ی خانم ها و دخترها باید به ظاهر خودشان اهمیت دهند تا زیباییشان دو چندان شود.

اگر تمایل دارید در ۱۴ فوریه که روز ولنتاین یا عشق جهانی است یا در ۲۹ بهمن (۵ اسفند) که روز اسپندارمزگان یا عشق ایرانی است به زیباترین شکل ممکن دیده شوید و روزی رمانتیک و زیبا را در کنار کسی که عاشقش هستید سپری کنید باید علاوه بر تدارک دیدن هدیه مناسب، شکلات، عروسک، گل رز، شمع، شام دو نفره و … ظاهری زیبا و آراسته داشته باشید.

لباس های زیبا با تم های صورتی و قرمز بپوشید، موهای خود را به بهترین شکل ممکن آراسته کنید و ناخن های خود را با طراحی زیبا بیارایید.

valentine-day-nail-art-designs

کار سختی نیست، کمی خلاقیت و حوصله داشته باشید. اول طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید، سپس لاکهایی را که برای طراحی این مدل نیاز دارید تهیه کنید و ناخن های خود را شبیه به تصاویر آراسته کنید.

برخی خانم ها که ساده پسند هستند کارشان راحت تر است، آنها می توانند ناخن های خود را با لاک قرمز یا به صورت ترکیبی با مشکی طراحی کنند که در کمال سادگی ناخن هایشان زیبا شوند یا دختر خانم های جوان می توانند از ترکیب رنگ صورتی و سفید استفاده کنند در این صورت ناخن هایشان خیلی ملیح و دخترانه می شود.  

می توانید برچسب های ناخن به شکل قلب یا لاو تهیه نمایید و به وسیله ی آنها ناخن هایتان را طراحی کنید.

اگر فکر می کنید  از عهده ی طراحی ناخن هایتان بر نمی آیید، می توانید از یک خانم آرایشگر یا طراح ناخن کمک بگیرید و مدلی را که انتخاب کرده اید را به او نشان دهید تا ناخن هایتان را برحسب سلیقه شما طراحی کند.

طراحی ناخن ها به شکل قلب و لاو تنها ویژه ولنتاین نیست، شما می توانید در ایام دیگر سال هم ناخن هایتان را به زیبایی و برحسب سلیقه خود آراسته کنید.

تصاویر زیر را مشاهده نمایید و برای طراحی ناخن های خود ایده بگیرید: