غذای خانگی سه سار چیتگر

آموزش ۳ ماسک صورت با موز - ژولی پولی

آموزش ۳ ماسک صورت با موز

آموزش ۳ ماسک صورت با موز

16 بهمن 1397

موز یکی از میوه های مقوی و پر خاصیت است که در درمان بسیاری از بیماری ها موثر می باشد. موز تاثیرات شگفت انگیزی بر روی پوست صورت دارد و شما می توانید این میوه را به تنهایی یا همراه با مواد دیگر به عنوان ماسک زیبایی بر روی پوست خود قرار دهید تا لکه ها و جوش ها را از بین ببرد و رطوبت پوست شما را حفظ کرده و از چین و چروک پوست جلوگیری کند. شاید باور کردنی نباشد ولی موز یک بوتاکس طبیعی است و مانع از پیرشدن پوست شما می شود.

خواص موز برای پوست

ماسک موز برای جلوگیری از چین و چروک:

یک موز را پوست گرفته و یک چهارم آن را جدا کرده و با پشت قاشق کاملا آن را نرم کنید تا حالت خامه ای پیدا کند. برای له کردن موز می توانید از کمی آب نیز استفاده کنید. سپس موز له شده را بر روی پوست صورت خود قرار دهید و اجازه دهید ماسک موز حدود ۱۵ دقیقه روی پوست شما بماند. بعد از این زمان پوستتان را با آب گرم شست و شو دهید و سپس با آب سرد بشویید.

ماسک موز و ماست برای از بین بردن لکه های پوستی:

مواد لازم: یک چهارم موز، یک قاشق عسل، یک قاشق ماست
طرز تهیه: موز، عسل و ماست را در میکسر می ریزیم تا کاملا با هم ترکیب شوند و مایه ای یکنواخت بدست آید. سپس ماسک بدست آمده را به مدت نیم ساعت روی پوست صورت خود قرار دهید. این ماسک، پوست شما را شاداب و درخشان می کند و مداومت در استفاده از این ماسک لکه های پوستی را از بین می برد.

ماسک موز و عسل

ماسک موز و عسل برای پوست های خشک:

مواد لازم: یک چهارم موز، یک قاشق عسل
طرز تهیه: موز رسیده را له کنید و به آن عسل بیافزایید و هم بزنید تا با هم ترکیب شوند. سپس ماسک عسل و موز را روی پوست خود قرار دهید و بعد از نیم ساعت با آب شست و شو دهید. این ماسک برای فصل زمستان که پوست خشک می شود بسیار موثر است.

ما در بخش پوست و مو و زیبایی سایت ژولی پولی امیدواریم شما دوستان عزیز همیشه صورتی شاداب و زیبا شبیه به سفید برفی داشته باشید.