غذای خانگی سه سار چیتگر

ماسک صورت اسفناج برای درخشندگی پوست - ژولی پولی

ماسک صورت اسفناج برای درخشندگی پوست

ماسک صورت اسفناج برای درخشندگی پوست

14 بهمن 1397

داشتن پوستی شاداب و سرحال و درخشان آرزوی هر فردی است، پوست زیبا نشان از سلامت داخلی بدن شماست. اگر شما هم جزو افرادی هستید که تمایل دارید پوست صورتتان شاداب و درخشان باشد و از مصرف کردن کرم های جور و واجور با برندهای مختلف خسته شده اید. با ژولی پولی همراه باشید تا امروز شما را با ماسک صورت اسفناج آشنا کنیم که علاوه بر درخشندگی پوست، آکنه ها را از بین می برد و یک بوتاکس طبیعی محسوب می شود و موجب جوانسازی و از بین بردن چین و چروک های پوست می شود.

اسفناج جزو سبزیجاتی است که دارای ویتامین های A،C ، E، K، اسید فولیک، آهن، تیامین، نیاسین، بتاکاروتن و … می باشد و در جلوگیری و درمان بسیاری از بیماری ها موثر است ولی تاثیر فوق العاده ی اسفناج بر روی پوست غیر قابل انکار است.

ماسک اسفناج

مواد لازم جهت تهیه ماسک اسفناج:

  • اسفناج: چند برگ
  • روغن زیتون: یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه و استفاده از ماسک اسفناج:

برگ های اسفناج را به دقت شستشو دهید و در میکسر بریزید و به آن روغن زیتون را اضافه کنید تا با هم کاملا ترکیب شوند. (اگر میکسر ندارید می توانید برگ های اسفناج را به آرامی با گوشتکوب له کنید و به آن روغن زیتون بیافزایید.)

بعد از آماده شدن ماسک اسفناج آن را به آرامی بر روی تمام نقاط پوست صورت خود قرار دهید و اجازه دهید مدت ۲۰ دقیقه روی پوست صورتتان بماند. بعد از این مدت ابتدا پوست صورتتان را با آب گرم، سپس با آب سرد بشوید تا هم ماسک سبز از صورتتان پاک شود و هم منافذ باز پوستتان بسته شود.