غذای خانگی سه سار چیتگر

ماسک صورت انار برای شادابی و جوانسازی پوست - ژولی پولی

ماسک صورت انار برای شادابی و جوانسازی پوست

ماسک صورت انار برای شادابی و جوانسازی پوست

15 بهمن 1397

استفاده از میوه ها در ماسک های زیبایی به دلیل داشتن ویتامین ها و خاصیت آنتی اکسیدانی که دارند، در لطافت، شادابی، روشن شدن و از بین بردن جوش ها و لکه های پوستی بسیار موثر است.

انار یکی از میوه های فصل پاییز و زمستان است که خواص متعددی در درمان انواع بیماری ها دارد و مصرف آن به عنوان ماسک صورت تاثیرات شگفت انگیزی بر روی پوست می گذارد.

ماسک انار

امروزه بسیاری از برندهای تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در ساخت محصولاتی همچون کرم های مرطوب کننده، لوسیون های پاک کننده، کرم های ضد چین وچروک، شوینده های صورت، کرم های لایه بردار از عصاره انار استفاده می کنند.

انار با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد با رادیکال های آزاد که عامل اصلی پیری پوست هستند مبارزه می کند و جوش ها و لکه های پوست را از بین می برد و طراوت و زیبایی خاصی به صورت شما می بخشد.

ماسک موضعی انار را حتما امتحان کنید.

آب آنار را بگیرید و بدون اینکه آب انار را با چیز دیگری ترکیب کنید با یک پنبه روی پوست صورت خود بمالید. آب انار به تنهایی موجب از بین بردن جوش ها، تغذیه و روشن شدن پوست می شود.

برای حفظ رطوبت و شادابی پوستتان ماسک انار و ماست فوق العاده است.

مواد لازم جهت تهیه ماسک انار:

  • انار کوچک یک عدد
  • ماست ۴ قاشق غذاخوری
ماسک انار و ماست
ماسک انار و ماست برای طراوت پوست

طرز تهیه ماسک انار و ماست:

دانه های یک انار را با مقداری ماست در میکسر بریزید تا کاملا با هم ترکیب شوند و مواد به صورت یکنواخت در آیند. سپس ماسک به دست آمده را روی پوست صورت و دست های خود قرار دهید و بعد از مدت ۱۵ دقیقه پوست خود را با آب ولرم شست و شو دهید. این ماسک موجب روشن شدن، طراوت و شادابی و حفظ رطوبت پوست شما می شود.  

ما در سایت ژولی پولی امیدواریم شما دوستان عزیز همیشه پوستهایی زیبا، شاداب و سرحال داشته باشید و با استفاده از ماسک هایی که در بخش پوست و مو و زیبایی آموزش داده می شود به طراوت بیشتر پوست خودتان کمک کنید.