غذای خانگی سه سار چیتگر

آشنایی با دهکده تفریحی و گردشگری باغستان کرج - ژولی پولی

آشنایی با دهکده تفریحی و گردشگری باغستان کرج

آشنایی با دهکده تفریحی و گردشگری باغستان کرج

25 دی 1398

امروز قصد داریم در بخش گردشگری مجله خبری ژولی پولی شما دوستان عزیز را با دهکده تفریحی و گردشگری باغستان که در شمال غربی شهر کرج واقع شده است آشنا کنیم.

کرج یکی از شهرهای مهاجرپذیر است که میزبان مردمان سایر استان های کشور برای زندگی است، از طرفی در تعطیلات هموطنان از شهرهای مختلف برای تفریح و گردش و مسافرت به کرج سفر می کنند.

روز به روز آپارتمان نشینی در این شهر رو به افزایش است، بدین طریق مردم کرج از محیط های طبیعی و فضای آزاد دور شده اند و در روزهای تعطیل و پایان هفته ها دنبال مکانی دنج می گردند تا در کنار خانواده روز خوبی را سپری کنند.

گذراندن اوقات فراقت و تعطیلات در یک محیط گردشگری با چشم اندازهای طبیعی می تواند در تجدید روحیه و افزایش انرژی مردم تاثیر مثبت داشته باشد.

دهکده تفریحی و گردشگری باغستان یک مکان آرام، زیبا، سرشار از انرژی های طبیعی است که برای پیاده روی و کوهنوردی به دور از دغدغه های شهری اوقات خوبی را برای شما رقم می زند.

در صورت تمایل مشاهده کنید: آشنایی با باغ وحش صفادشت در استان تهران

آدرس دهکده تفریحی و گردشگری باغستان:

شمال غربی شهرستان کرج، باغستان، در مسیر جاده آتشگاه، دهکده تفریحی و گردشگری باغستان

آدرس مجتمع تفریحی باغستان کرج

پارکینگ رایگان:

اگر با خودروی شخصی به مکان های تفریحی و گردشگری مراجعه کنید، یکی از دغدغه های اصلی شما پیدا کردن جای پارک مناسب برای اتومبیلتان می باشد.

دهکده توریستی باغستان کرج دارای منطقه ی وسیعی برای پارکینگ ماشین می باشد که نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد و رایگان است.

سگ های نگهبان:

اگر جزو افرادی هستید که دوست دار حیوانات هستید و مهربانی به حیوانات را پیشه ی زندگی خود کرده اید با ورود به دهکده تفریحی باغستان با تعدادی سگ مواجه می شوید که از شما استقبال می کنند و منتظر دستان پر محبت شما در روزهای سرد سال برای دریافت غذا هستند.

البته اگر جزو افرادی هستید که از سگ و سایر حیوانات می ترسید، نگران نباشید که این سگ ها واکسن خورده هستند و خطری برای شما نخواهند داشت.

کالسکه هایی برای رفت و آمد:

کالسکه هایی که جلوی درب ورودی قرار گرفته اند که کرایه ی آنها مبلغ ۵ هزار تومان است و می توانند شما را به مقصد مورد نظرتان برساند.

آبشار مصنوعی دهکده تفریحی کرج

آبشار مصنوعی:

یکی از زیباترین جلوه های دهکده تفریحی و گردشگری باغستان، آبشار مصنوعی بزرگی است که دارای ۴۵ متر ارتفاع می باشد.

پله هایی در مجاورت آبشار قرار گرفته است که می توانید برای رفتن به بالای کوه از آن استفاده کنید.

خودم دفعه ی اولی که از دهکده بازدید کردم، با دیدن پله ها گفتم: واااای پله پله تا ملاقات با خدا…

واقعا از توصیف زیبایی معماری این پله ها هر چقدر بگوییم کم گفته ایم، پله ها یکی از بهترین منظره ها برای عکاسی در دهکده به شمار می آید.

در صورت تمایل مشاهده کنید: آشنایی با باغ گیاه شناسی ملی ایران در تهران

شهربازی دهکده تفریحی کرج

شهربازی برای کودکان و بزرگسالان:

در طراحی دهکده توریستی باغستان هم به تفریحات کودکان توجه شده و هم به تفریحات بزرگسالان.

وسایل بازی همچون ماشین و کشتی در شهربازی در نظر گرفته شده  که پس از راه اندازی کامل می تواند لحظات شیرینی را برای گروه های سنی مختلف رقم بزند.

وسایل ورزشی و تور والیبال:

تعدادی وسایل ورزشی همچون سایر پارکها در دهکده تعبیه شده و تور والیبال برای افراد علاقمند به این رشته ورزشی در نظر گرفته شده است.

پل معلق دهکده:

یکی از چشم اندازهای زیبا و جذابیت های گردشگری دهکده، پل معلقی است که با طول چهارده متر و عرض دو متر ساخته شده که دهکده را به اشتراکی اتصال می دهد، دریاچه مصنوعی در قسمت زیرین پل معلق قرار گرفته است.

پیست دوچرخه سواری باغستان کرج

پیست دوچرخه سواری:

امکان ورود ماشین به داخل دهکده تفریحی و گردشگری وجود ندارد و فقط با کالسکه و دوچرخه می توانید در دهکده تردد کنید.

احداث پیست دوچرخه سواری در این منطقه که به طول ۳ کیلومتر تا انتهای باغستان ۱۴ ام ادامه دارد هم برای دوچرخه سواری مناسب است و هم برای پیاده روی افراد علاقه مند به راه پیمایی در مناطق آرام.

رودخانه در دهکده تفریحی باغستان

آلاچیق و رودخانه:

افرادی که تمایل دارند بصورت خانوادگی در روزهای تعطیل به دامان طبیعت بروند می توانند در کنار رودخانه و زیر آلاچیق ها اتراق کرده و از زیبایی های طبیعت لذت ببرند.

خوراکی و نوشیدنی:

چندین کیوسک در دهکده مشغول به کار هستند که می توانید برای خرید صبحانه یا خوراکی به آنها مراجعه نمایید.

سایر امکانات:

سرویس بهداشتی، نمازخانه و آب خوری از دیگر امکانات دهکده تفریحی و گردشگری باغستان می باشد.

پاییز در دهکده تفریحی باغستان

دهکده توریستی باغستان در چهار فصل سال زیبایی خاص خودش را دارد و قرار گرفتن گونه های مختلف گیاهی و خزان برگها در پاییز و جوانه زدن برگها در بهار به زیبایی بیشتر آن کمک می کند.

امیدوارم در هر فصلی از سال که به دهکده تفریحی و گردشگری باغستان کرج سفر می کنید بهترین لحظات را در این مکان بکر و زیبا سپری کنید.

آشنایی با شهرک باستی هیلز لواسان