غذای خانگی سه سار چیتگر

آشنایی با شهرک باستی هیلز لواسان - ژولی پولی

آشنایی با شهرک باستی هیلز لواسان

آشنایی با شهرک باستی هیلز لواسان

29 مرداد 1398

چندی پیش علی ضیا مجری برنامه ی فرمول یک در شبکه اول سیما، نامی جدید در تاریخ شهرک سازی را به زبان آورد به نام شهرک ویلایی باستی هیلز.

شهرک باستی هیلز از لحاظ لغوی شباهت زیادی به محله ی  بورلی هیلز در لس آنجلس ایالت کالیفرنیا و همچنین بورلی هیلز دوبی دارد، اما این شباهت تنها به یک کلمه معطوف نمی شود.

حتما وقتی برای بار اول نام باستی هیلز را شنیدید، یاد خانه های اشرافی و تجملی ستارگان هالیوود و مشاهیر معروف آمریکایی همچون: مارک رابرت مایکل والبرگ و بروس ویلیس و … در ذهنتان تداعی شد.

از لحاظ ساختار، میزان لاکچری بودن خانه ها  و محل قرار گیری باستی هیلز در لواسانات واقع در استان تهران می توان گفت تا حدودی از همتایانش هم بالاتر است.

باستی هیلز

در زمان ساخت این شهرک ورود به آن ممنوع بود و اطراف آن با دیوارهایی به طول ۷ متر و تحت تدابیرشدید امنیتی حفاظت می شد، در تاریخ هجدهم تیر امسال  به دستور قوه ی قضائیه پلمپ گیت ورودی این شهرک  برداشته  و بازدید از آن برای عموم مردم آزاد شد.

در حال حاضر مردم با قیمت های نجومی در بازار مسکن مواجه هستند، که شاید کمتر کسی تصور می کرد که قیمت مسکن تا این حد روند شناور صعودی را در پیش بگیرد.

قاعده ی قیمت های نجومی از باستی هیلز نیز مستثنی نیست و حداقل قیمت ویلا در باستی هیلز ۳۰ میلیارد تومان می باشد و حتی قیمت نجومی ۷۰۰میلیارد تومان برای خرید و فروش مسکن در این منطقه نیز گزارش شده است.

تعداد ویلاهای موجود در شهرک ۳۶ عدد می باشد، که تمامی آن ها از امکانات کاملی از قبیل استخر، سونا، جکوزی و دیگر امکانات یک ویلای فول آپشن برخوردار هستند.