غذای خانگی سه سار چیتگر

۵ سیاست زنانه برای جذب همسرتان - ژولی پولی

۵ سیاست زنانه برای جذب همسرتان

۵ سیاست زنانه برای جذب همسرتان

16 اسفند 1397

اگر شما هم به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده اید یا در شرف ازدواج هستید و می خواهید رفتاری از خودتان بروز دهید که همسرتان را جذب کنید و در کنار هم بتوانید احساس خوشبختی و آرامش کنید باید بدانید خیلی از رفتارهای همسرتان نتیجه ی رفتار شماست. اگر شما با سیاست های زنانه آشنا باشید می توانید زندگی خوبی را برای مرد رویاهایتان بسازید و روز به روز به یکدیگر نزدیکتر شوید.

سیاست های زنانه

ما امروز می خواهیم در مجله ی خبری ژولی پولی شما را با ۵ سیاست زنانه آشنا کنیم که می تواند در تحکیم روابط شما با همسرتان تاثیر بسزایی داشته باشد:

  1. برخی خانم ها قبل از ازدواج سالها خودشان شاغل بوده اند یا بعد از شروع زندگی مشترک هم شاغل هستند و از اینکه بخواهند پول از کسی بگیرند احساس بدی می کنند. اگر همسرتان به شما پول (خرجی) داد، نیازی نیست رفتار تهاجمی از خودتان بروز دهید و بگویید به پول نیازی ندارید. از همسرتان تشکر کنید و پول را برای روز مبادا پس انداز کنید. قطعا اگر همسر شما بداند که شما زنی آینده نگر هستید خوشحال می شود.
  2. همواره از همسر خود تعریف و تمجید کنید، بخصوص هیکل و قدرتش را تحسین کنید. بگذارید همسرتان به مردانگیش افتخار کند. کارهای سخت خانه مثل جا به جایی اسباب و اثاثیه را به وی واگذار کنید و سپس از وی تشکر کنید که در کارهای خانه به شما کمک می کند.
  3. همه ی مردهای ایرانی شکمو هستند و این اصلا چیز بدی نیست! چون شما می توانید همسرتان را با چیزهای کوچک سورپرایز کنید. به عنوان مثال از تلویزیون، کانالهای تلگرامی یا سرچ کردن در اینترنت یک غذای متفاوت یا کیک و شیرینی جدید یاد بگیرید و تهیه کنید. مطمئن باشید همسرتان خوشحال می شود و به داشتن خانومی هنرمند مثل شما افتخار می کند.
  4. مردها به خانواده ی خود بخصوص مادرهایشان تعلق خاطر خاصی دارند. سعی کنید گاهی اوقات از خانوادشان تعریف کنید. این موضوع باعث می شود اگر یک وقت خدایی ناکرده خانوادشان از شما بدگویی کنند. همسرتان از شما دفاع کند و بگوید خانوم من از شما همیشه تعریف می کند شما چطور راضی می شوید پشت سر همسرم اینطوری صحبت کنید!!
  5. همیشه مرتب و خوش تیپ باشید… البته منظور ما این نیست که لباس های گران قیمت بخرید یا آرایش غلیظ کنید! همین که لباس های خوشرنگ و ست و قشنگ بپوشید. دوش بگیرید و عطر بزنید و یک آرایش ملایم داشته باشید کافیست.