غذای خانگی سه سار چیتگر

۵ راهکار برای از بین بردن بوی بد سیر از دهان - ژولی پولی

۵ راهکار برای از بین بردن بوی بد سیر از دهان

۵ راهکار برای از بین بردن بوی بد سیر از دهان

29 آذر 1397

اگر شما هم به خوردن سیر علاقمند هستید و علاوه بر طعم بی نظیر آن از خواصش نمی توانید دست بکشید باید راهکارهای از بین بردن بوی نامطبوع سیر را بدانید تا اگر می خواهید بعد از خوردن سیر در مهمانی ظاهر شوید یا در مکان های عمومی رفت و آمد داشته باشید دیگران را از خودتان فراری ندهید!!

بوی سیر یک تا دو روز بعد از خوردن آن در ریه تان می ماند، پس با شستن دهان و مسواک زدن و آدامس جویدن نمی توانید مشکل را حل کنید.

سعی کنید اگر می خواهید در سمینار، سخنرانی، مذاکره، مصاحبه یا مهمانی شرکت کنید از خوردن سیر تا حد امکان خودداری کنید، با این ما در تیم ژولی پولی در زیر به ۵ راهکار که موجب کم کردن بوی سیر در دهان می شود اشاره می کنیم:

از بین بردن بوی سیر


  1. بعد از خوردن سیر، چند برگ نعناع بجوید یا از چای نعناع و دمنوش نعناع استفاده نمایید.
  2. اگر در حال خوردن سیر با غذاهستید قبل از اینکه غذا تمام شود، چند برگ جعفری بجوید چون تاثیر فوق العاده ای در کاهش بوی سیر دارد.
  3. جویدن رازیانه، هل و میخک بعد از خوردن سیر، به دلیل اینکه این دانه ها معطر هستند کیفیت تنفس شما را بهبود می بخشد و بوی سیر را کم می کند.
  4. وقتی سیر را با غذاهای گرم می خورید باعث زیاد شدن بوی آن می شود، سعی کنید بعد از خوردن سیر از نوشیدنی های خنک یا بستنی و دسر استفاده کنید که به کاهش بوی سیر کمک کند.
  5. قرقره کردن یک قاشق چایخوری خردل یا قورت دادن مقداری خردل می تواند در کاهش بوی سیر تاثیر بسزایی داشته باشد.

امیدواریم همیشه دهان شما بوی خوش بدهد و دیگران از همنشینی با شما لذت ببرند.