غذای خانگی سه سار چیتگر

کوکو-Coco بهترین انیمیشن سال ۲۰۱۸ - ژولی پولی

کوکو-Coco بهترین انیمیشن سال ۲۰۱۸

کوکو-Coco بهترین انیمیشن سال ۲۰۱۸

25 دی 1397

علاقه به کارتون و انیمیشن های داستان دار و جذاب تنها مختص به کودکان و نوجوانان نیست، بزرگترها هم به کارتون های زیبا علاقمند هستند و برخی کارتون ها را برای چندمین بار مشاهده می کنند و از دیدن آن لذت می برند.

پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها هم از دیدن کارتون های جذابی همچون تام و جری و پلنگ صورتی سیر نمی شوند و با دیدن این کارتون ها برای چندمین بار لبخند روی لبانشان نقش می بندد.

در این سالها کارتون ها و انیمیشن های جذابی همچون سیندرلا، دیو و دلبر، پری دریایی، در جستجوی نمو، داستان اسباب بازی ها، مرد عنکبوتی، شگفت انگیزان، شرک، پاندای کنگ فو کار و … ساخته شده که علاوه بر کودکان، بزرگترها هم از دیدن چند باره آنها لذت برده اند.

کوکو با نام انگلیسی Coco یک انیمیشن فانتزی و موزیکال است که در ۲۲ نوامبر سال ۲۰۱۷ توسط شرکت والت دیزنی و استودیو پیکسار انتشار یافت.

کارگردان کارتون کوکو “لی آنکریچ”، نویسنده آن “آدریان مولینا” و آهنگساز انیمیشن کوکو “مایکل جاکینو” می باشد.

cocoanimation

داستان انیمیشن کوکو اشاره به سنت روز مردگان در فرهنگ مکزیک دارد که هر سال از ۳۱ ام اکتبر تا ۲ نوامبر همه ی مکان های عمومی را تعطیل می کنند، مردم به قبر دوستان و اقوام خود سر می زنند و جشن می گیرند.

کوکو داستان پسری ۱۲ ساله به نام میگوئل است که عاشق موسیقی و نواختن می باشد.

میگوئل با خانواده اش در شهر کوچکی در مکزیک زندگی می کند و دوست دارد مثل ارنستو دلا کروز یک نوازنده مشهور و حرفه ای شود ولی موسیقی در خانواده اش ممنوع است.

نفرت از موسیقی ریشه در گذشته خانواده ی آنها دارد، جد بزرگ این خانواده موزیسین بوده و مادر مادربزرگ او را رها کرده تا پیشرفت کند و نوازنده ای بزرگ شود.

میگوئل تمایلی ندارد از خانواده تبعیت کند و در روز جشن مردگان از خانه بیرون می آید و به قبرستان می رود و شروع به نواختن گیتار می کند.

اتفاقاتی در این بین پیش می آید و میگوئل وارد دنیای مردگان می شود و فرصت کوتاهی دارد، اگر برنگردد تبدیل به اسکلت می شود و …

آنچه در بالا خواندید تنها خلاصه ای از انیمیشن هیجان انگیز و جذاب کوکو است.

کوکو فروش بسیار خوبی در گیشه آمریکا و کانادا و سایر کشورها داشت و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

کوکو توانست در ۷۵ امین دوره گلدن گلوب، جایزه ی بهترین انیمیشن و در ۹۰ امین دوره اسکار، جایزه ی بهترین انیمیشن و بهترین ترانه را از آن خود کرد.