غذای خانگی سه سار چیتگر

چیزی تا ولنتاین نمانده برای عشقم کادو چی بخرم؟ - ژولی پولی

چیزی تا ولنتاین نمانده برای عشقم کادو چی بخرم؟

چیزی تا ولنتاین نمانده برای عشقم کادو چی بخرم؟

10 بهمن 1397

هر سال به اواسط ماه بهمن که می رسیم دختران و پسران جوان به فکر می افتند که بهترین هدیه را به مناسبت روز ولنتاین برای عشق خود بخرند.

بهترین هدیه که می گوییم منظور ارزش مادی کادویی که تهیه می کنید نیست!! ارزش معنوی آن بیشتر حائز اهمیت است و اینکه طرف مقابل بداند ما چقدر به فکر او بوده ایم و این روز مهم را فراموش نکرده ایم…

برخی می گویند ولنتاین برای غربی هاست و ارتباطی به ما ایرانی ها ندارد! مهم نیست این روز را چه کسی مشخص کرده، مهم این است که روزی را همه جهانیان به عشق اختصاص داده اند تا برای کسی که دوستش دارند، هدیه بخرند و جشن دو نفره ای را ترتیب دهند.

این روزها چیزی تا ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) روز جهانی عشق یا روز سپندارمذگان (۲۹ بهمن) روز عشق ایرانی باقی نمانده، پس باید سریعتر تصمیم بگیرید و برای کسی که دوستش دارید و قلبتان برایش می تپد یک هدیه ی زیبا تهیه کنید.

به جای اینکه زانوی غم بغل بگیرید و هر لحظه از دوست و همکار و خواهر و مادر و … بپرسید، چیزی تا ولنتاین باقی نمانده من برای عشقم چی بخرم؟!

با ژولی پولی همراه باشید تا امروز شما را با ۵ هدیه ی دخترانه و ۵ هدیه ی پسرانه مناسب برای ولنتاین آشنا کنیم:

برای تهیه ی هدیه ولنتاین اول روحیات طرف مقابل را در نظر بگیرید و چیزی را برایش بخرید که به آن علاقمند است، اگر عشق شما روحیات رمانیتک یا جدی دارد به تناسب آن هدیه ولنتاین متفاوتی را باید در نظر بگیرید و در درجه ی اول به این نکته فکر کنید که چقدر این هدیه می تواند عشقتان را سورپرایز کند.

هدایای زنانه ولنتاین

هدیه خریدن برای دختر خانم ها و به طور کلی بانوان بسیار راحت تر است، پس ما اول در نظر می گیریم شما یک آقای جنتلمن هستید و می خواهید برای پرنسس خود هدیه بخرید:

  1. گل رز: سالیان سال است که گل رز نماد عشق است بطوریکه در اروپا برای منتقل کردن پیام های محرمانه از گل رز استفاده می کردند. البته رنگ های مختلف گل رز، مفاهیم متفاوتی دارد. سعی کنید برای ولنتاین گل رز قرمز هدیه دهید که نماد عشق و شور پایدار و مستدام است.
  2. عروسک خرس: سال هاست که عروسک خرس در کنار گل رز و شکلات به هدایای ثابت روز ولنتاین تبدیل شده است. دخترها روحیات لطیف تری دارند و بطور کلی عروسکها را دوست دارند. برحسب سلیقه خود می توانید خرسی به کوچکی یک جا سوئیچی یا به بزرگی قد خودتان به عشقتان هدیه دهید.
  3. زیور آلات: درصد بالایی از دختران جوان علاقمند به زیورآلات می باشند. می توانید نیم ست یا ست نقره که نماد قلب روی آن قرار گرفته است برای عشق خود بخرید. حتی خرید یک انگشتری زیبا که روی آن قلبی کوچک قرار گرفته یا گردنبندی که حرف اول نامش است می تواند میزان عشق و ارادت شما را به طرف مقابلتان نشان دهد.
  4. لباس: خوش سلیقه باشید و سعی کنید یک لباس قشنگ برای پرسنس خود بخرید. روز ولنتاین در فصل زمستان قرار گرفته است، پس می توانید کلاه و شالگردن، لباس های بافتنی و … یا حتی روسری برای عشق خود خریداری نمایید.
  5. لوازم آرایش: خرید لاک های خوشرنگ یا ست لوازم آرایش، رژ لب قرمز یا حتی یک ادکلن خوشبو یا عطری که رایحه ی ماه تولد عشقتان باشد می تواند حسابی وی را سورپرایز کند.
هدایای مردانه ولنتاین

هدیه خریدن برای آقا پسرها و مردان جوان کمی سخت به نظر می رسد ولی اگر یک کم هوش و ذکاوت به خرج دهید و عشقتان را بشناسید می توانید هدیه ای زیبا و جالب برایش خریداری کنید. اگر شما یک دختر یا خانم جوان هستید و حسابی کلافه شده اید که برای مرد رویاهایتان چه بخرید با ما همراه باشید تا راهنماییتان کنیم:

  1. اگر شما جزو خانم ها و دخترهایی هستید که آشپزی خوبی دارید، پس عشق شما خیلی خوش شانس است که پرنسسی مثل شما نصیبش شده. چون مردهای ایرانی به آشپزی بسیار اهمیت می دهند، پس زمان را از دست ندهید و روز ولنتاین عشقتان را با تهیه یک کیک شکلاتی سورپرایز کنید. اگر یک کم سلیقه به خرج دهید می توانید کیک را در قالب های قلبی درست کنید تا حس بهتری را به طرف مقابلتان القا کنید.
  2. اگر جزو دخترها یا بانوان هنرمند هستید یک هیچ از بقیه خانم ها جلوترید، شما می توانید چند کاموا خوش رنگ خریداری نمایید و یک شالگردن زیبا برای عشق خود ببافید یا اگر اهل نقاشی هستید صورت عشقتان را با سیاه قلم یا رنگ روغن بکشید و تصویرش را قاب کنید و به وی هدیه دهید.
  3. فصل زمستان است و اکثریت روزها هوا دو نفره و ابری و سرد است برای اینکه در این روزهای سرد عشقتان سرما نخورد، خرید یک کاپشن، سوئیشرت یا پلیور شیک و فانتزی می تواند هدیه ای زیبا برای وی باشد.
  4. ست کیف پول، کمربند و جاکلیدی می تواند هدیه ای مناسب برای عشق شما باشد و حسابی خوشحالش کند.
  5. ست لوازم بهداشتی مردانه که شامل افترشیو و ماشین اصلاح و اسپری خوشبو کننده است یا یک عطر خوشبو یا ادکلن هدیه ای بسیار مناسب برای روز ولنتاین است.

ما به عنوان مثال چندین هدیه ی زنانه و مردانه را برای روز ولنتاین برای شما در بالا آوردیم، ولی خریدن هدیه اصلا مهم نیست، گاه حتی یک جمله ی عاشقانه می تواند غوغایی را در دلها بر پا کند که هزار هدیه ی گرانبها بدون عشق نمی تواند ارزشی داشته باشد.

ما در سایت ژولی پولی لحظات شیرینی را برای شما دوستان عزیز آرزومندیم و امیدواریم در زندگیتان همیشه عاشق باشید و تنها یک روز در سال را به عشق اختصاص ندهید، هر روز سال عاشقانه زندگی کنید.