غذای خانگی سه سار چیتگر

معرفی اسامی ۱۰ ازدواج موفق در دنیای هنر - ژولی پولی

معرفی اسامی ۱۰ ازدواج موفق در دنیای هنر

معرفی اسامی ۱۰ ازدواج موفق در دنیای هنر

19 دی 1397

دراین مقاله می خواهیم کمی به حواشی زندگی هنرمندان و ازدواجشان اشاره کنیم… این روزها با داغ شدن بازار شبکه های اجتماعی و اینستاگرام مردم بیش از پیش علاقه پیدا کرده اند که به بخش های خصوصی زندگی هنرمندان سرک بکشند و در مورد زندگی آنها کنجکاوی و بعضا اظهار نظر کنند.

همه ی ما می دانیم که مهمترین انتخاب هر شخص در زندگی، انتخاب همسفر زندگی و همسری مناسب است.

ما آدمهای عادی راحت تر می توانیم همسر آینده مان را انتخاب کنیم چون خیلی در چشم دیگران نیستیم، ولی هنرمندان و بازیگران خواسته یا ناخواسته در چشم هستند و مردم دوست دارند در مورد زندگی آنها بیشتر بدانند.

برخی هنرمندان اعتقاد دارند ازدواج کردن با یک همکار که مثل خودشان هنرمند باشد خیلی بهتر است زیرا می تواند شرایط کاری آنها را بهتر درک کند، ولی برخی دیگر ترجیح می دهند با شخصی ازدواج کنند که در دنیای هنر فعالیتی نداشته باشد.

ما در این مقاله، ۱۰ زوج هنری موفق را معرفی خواهیم کرد:

  1. گلاب آدینه و مهدی هاشمی:  جزو زوج های قدیمی عالم هنر محسوب می شوند که سالهاست در کنار هم زندگی می کنند و ثمره زندگیشان نورا هاشمی بازیگر سینما و تئاتر می باشد. بازی مهدی هاشمی و گلاب آدینه در سریال سلطان و شبان هنوز بعد از سالها در ذهن ها ماندگار است.
  2. گوهر خیراندیش و جمشید اسماعیل خانی: از زوج های خوشبخت و قدیمی هنری بوده اند. گوهر خیراندیش بعد از درگذشت مرحوم جمشید اسماعیل خانی همیشه به خوشبختی و زندگی خوبی که در کنار وی داشته اشاره کرده است. حاصل زندگی مشترکشان دو دختر به نام آزاده و آناهیتا و یک پسر به نام امید است.
  3. رخشان بنی اعتماد و جهانگیر کوثری: رخشان بنی اعتماد بانوی کارگردان سینما و همسرش جهانگیر کوثری تهیه کننده و گزارشگر ورزشی سالیان سال است که در کنار هم زندگی می کنند و ثمره زندگیشان باران کوثری بازیگر موفق سینماست.
  4. احترام برومند و داوود رشیدی: داوود رشیدی بازیگر معروف و از بزرگان دنیای هنر سینما و تئاتر تا پایان عمر در کنار احترام برومند مجری اسبق برنامه کودک تلویزیون زندگی کرد و دخترشان لیلی رشیدی در حال حاضر یکی از بازیگران موفق می باشد.
  5. مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی: با وجودیکه صاحب فرزندی نیستند ولی سالها در کنار هم زندگی کرده اند. محسن قاضی مرادی اکثرا در نقش های طنز دیده شده است و این روزها دچار بیماری شده و وضعیت مناسبی ندارد. برای محسن قاضی مرادی عزیز آرزوی سلامتی می کنیم.
  6. مهوش صبرکن و محمود پاک نیت: این زوج هم جزو بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون هستند که در فیلم های زیادی با همدیگر بازی کرده و نقش مقابل بوده اند. حاصل زندگی این دو بازیگر ۲ پسر به نام های مسعود و مهرداد می باشد.
  7. لیلا حاتمی و علی مصفا: این دو بازیگر هر دو در خانواده ای هنرمند بزرگ شده اند و هر دو جزو بازیگران طراز اول ایران محسوب می شوند. لیلا حاتمی و علی مصفا در حال حاضر دارای یک پسر و یک دختر هستند.
  8. امیر جعفری و ریما رامین فر: امیر جعفری هنرمندی است که در هر نقشی توانایی خود را به بهترین شکل نشان می دهد و همسرش ریما رامین فر هم جزو بازیگران بسیار خوب و مسط در هر نقشی می باشد. مدتی شایعه جدایی این دو بازیگر مطرح بود که خودشان تکذیب  کردند. یک پسر به نام آیین حاصل زندگی امین جعفری و ریما رامین فر است.
  9. سحر ولد بیگی و نیما فلاح: سحر ولد بیگی و نیما فلاح که هر دو جزو بازیگران طنز کشورمان محسوب می شوند حدود ۱۵ سال است در کنار هم زندگی می کنند. مدتی است که شاهد حضور آنها در آگهی های بازرگانی تلویزیون هستیم و این زوج در زمینه برنامه های تبلیغاتی فعالیت می کنند.
  10. مائده طهماسبی و فرهاد آئیش: این دو بازیگر جزو تحصیل کرده ترین و باسوادترین بازیگران سینما و تلویزیون محسوب می شوند که در عرصه های مختلف بازیگری فعالیت می کنند. این دو زوج سالیان سال است که در کنار هم زندگی می کنند و فرزندی ندارند.

در بخش حواشی هنرمندان سایت ژولی پولی برای همه بازیگران و هنرمندان آرزوی سلامتی و خوشبختی در کنار خانواده هایشان داریم.