غذای خانگی سه سار چیتگر

محمد برسوزیان بازیگر سریال متهم گریخت درگذشت+ عکس - ژولی پولی

محمد برسوزیان بازیگر سریال متهم گریخت درگذشت+ عکس

محمد برسوزیان بازیگر سریال متهم گریخت درگذشت+ عکس

13 تیر 1400

محمد برسوزیان بازیگر سریال متهم گریخت درگذشت+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

محمد برسوزیان زادهّ ۱۳۲۴ و درگذشتهّ ۱۲ تیر ۱۴۰۰ بازیگر ایرانی بود. از مهم‌ترین آثار محمد برسوزیان می‌توان به بازیگری در سریال سه در چهار، متهم گریخت و روزگار قریب اشاره کرد.

علت فوت محمد برسوزیان:

برسوزیان در ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ در بیمارستان میلاد تهران بر اثر سکته قلبی در گذشت.

آثار محمد برسوزیان:

جلال ۲

نهنگ آبی

نفس گرم

پخمه

هوش سیاه ۲

زمانه

دوستی از جنس آتش

سه در چهار

در چشم باد

روزگار قریب

متهم گریخت

پروانه‌های پشت دیوار

دعوت به شام

پنجه در خاک

روانی

شمارش معکوس

شب روباه

بازی با مرگ

یحیی

چشم شیطان

دمرل

بندر مه آلود

پوتین

ساوالان

لنگرگاه

معما

میهمانی خصوصی

آتش در زمستان

مدرک جرم

طائل

مردی که زیاد می‌دانست

مرگ سفید

سرنوشت سازان

عشق و خشونت

کوچ

سریال متهم گریخت:

متهم گریخت یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی است که اولین بار در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه سه در ۲۶ قسمت پخش شد.

داستان سریال متهم گریخت:

هاشم آقا سیروس گرجستانی و خانواده‌اش در شهرستانی نه چندان دور زندگی ساده‌ای دارند. او تا پیش از شدت بیماری در مغازه‌ای اجاره‌ای به تعمیر اگزوز مشغول بوده ولی به علت بیماری پزشکان او را از انجام کارهای سنگین منع کرده‌اند. از طرفی دختر دانشجویش در تهران برای او شغلی پیدا و خانه‌ای را اجاره می‌کند. هاشم آقا به ناچار کارش را تعطیل و به تهران مهاجرت می‌کند. مهاجرت هاشم آقا به تهران به همراه مادر شهربانو موسوی و همسرش مریم امیرجلالی و پسر علیرضا جعفری و دیگر دخترش ملیکا زارعی و دامادش علی صادقی داستان بسیار جالبی رقم خواهد زد.

ابهامات دربارهٔ نویسنده سریال متهم گریخت:

در یکی از قسمت‌های برنامه تلویزیونی هفت چنین گفته شد که فیلمنامه سریال خانه به دوش و طرح داستانی سریال متهم گریخت از اصغر فرهادی است. در واکنشی مهران مهام این ادعا را تکذیب کرد تا در دی ماه ۱۳۹۶ دربرنامه ای در شبکهٔ شما، مریم امیر جلالی بار دیگر این مسئله را مطرح کرد و گفت که نویسندهٔ اصلی این سریال و سریال خانه به دوش اصغر فرهادی بوده‌است، ولی در آن زمان چون می‌خواست تنها در کارهای سینمایی مطرح شود، ترجیح داد نامش در تیتراژ فیلم نباشد.

چندی بعد سعید آقاخانی در همین برنامه از شبکه شما اعلام کرد نویسنده خانه به دوش و متهم گریخت همان‌هایی هستند که نامشان در تیتراژ ذکر شده و صحبت خانم امیرجلالی از روی عدم اشراف ایشان به کلیت موضوع بوده و حضور اصغر فرهادی صرفاً به عنوان ناظر صداوسیما در مرحله نگارش و ساخت سریال بوده‌است.