غذای خانگی سه سار چیتگر

عکس پروفایل روز مجردها و سینگل ها - ژولی پولی

عکس پروفایل روز مجردها و سینگل ها

عکس پروفایل روز مجردها و سینگل ها

20 آبان 1398

تاکنون روزهایی را با عنوان های روز مادر، روز پدر، روز معلم، روز جوان، روز سالمندان و … شنیده ایم و چند سالی است که روز عشق (روز ولنتاین) که یک روز جهانی است دارد در فرهنگ تمام مردم جهان از جمله ایرانیان جا می افتد.

اما امروز یک روز خاص است که من تا امروز نمی دانستم چنین روزی در تقویم جهانی وجود دارد، ۱۱ نوامبر با عنوان روز جهانی مجردها نامگذاری شده است.

11 نوامبر روز مجردها

شاید باورکردنی نباشد که مجردها نیز روز جهانی دارند و در این روز می توانند برای خودشان کادو بخرند و با دوستان مجردشان به تفریح و گردش بروند و دیگران این روز را به آنها تبریک بگویند.

البته ریشه ی روز مجردها به فرهنگ مردم کشور چین بر می گردد که در سال ۱۹۹۰ برای نخستین بار در دانشگاه نانجینگ برای احترام قائل شدن برای زندگی مجردی این روز را بنا نهادند تا افرادی که مجرد هستند نیز مثل افراد متاهل از زندگیشان لذت ببرند و احساس افسردگی و کمبود محبت پیدا نکنند.

مجردها روتون مبارک

در تقویم میلادی نیز ۱۱/۱۱ به دلیل تناوب عدد یک چهار بار پشت سر هم، به عنوان روز مجردها Singles’ Day نام گذاری شده است.

البته متاهل بودن و داشتن یک همدل و همراه به مراتب از تنها بودن یا به قول امروزی ها سینگل بودن بهتر است و ازدواج و تشکیل زندگی مشترک اینقدر مزایا دارد که ما هر چه از زیبایی های زندگی متاهلی بگوییم کم گفته ایم.

روز مجردها مبارک

به هر حال ما در مجله خبری ژولی پولی ۱۱ نوامبر را به تمام مجردهای عزیز تبریک می گوییم و امیدواریم سال دیگر به جرگه ی متاهل ها پیوسته باشند.

در تقویم شمسی ۱۱ نوامبر مصادف است با دوشنبه ۲۰ آبان سال ۱۳۹۸٫

در زیر تعدادی عکس روز مجردها و عکس های پروفایل که برای سینگل ها مناسب است را گردآوری کرده ایم.