غذای خانگی سه سار چیتگر

تخم مرغ رکورددار بیشترین لایک در اینستاگرام - ژولی پولی

تخم مرغ رکورددار بیشترین لایک در اینستاگرام

تخم مرغ رکورددار بیشترین لایک در اینستاگرام

24 دی 1397

این روزها بازار اینستاگرام به شدت گرم شده و از هنرمندان، بازیگران، اشخاص مطرح و صاحبین کسب و کار گرفته تا مردم عادی همگی در حال عکس و فیلم گرفتن از خود و کارشان هستند و آن را در اینستاگرام با دیگران به اشتراک می گذارند.

خیلی هایی که توفیق نصیبشان نشده و نتوانسته اند فالوورهایشان را به روش طبیعی افزایش دهند، در حال خرید فالوور و لایک و ویووی فیک هستند.

در این میان رکوردارانی هم در اینستاگرام پیدا می شوند که در طی مدت زمان کوتاهی پست هایشان بیشتر دیده می شود و لایک بیشتری کسب می کنند.

Kylie-Kristen-Jenner
تا ۱۰ روز پیش کایلی جنر با ۱۸ میلیون لایک رکورددار بیشترین لایک در اینستاگرام بود.

چندی پیش اینستاگرام، کایلی جنر که با انتشار تصویر دختر نوزادش در اینستاگرام توانسته بود حدود ۱۸ میلیون لایک جمع کند را به عنوان رکوردار بیشترین لایک معرفی کرد.

کایلی جنر (Kylie Kristen Jenner) در ۱۰ اوت سال ۱۹۹۷ در ایالات متحده آمریکا متولد شده است.

وی بازیگر، مدل، مانکن، کارآفرین، صاحب چندین برند تجاری و فعال شبکه اجتماعی و جزو شخصیت های مطرح آمریکا است.

کایلی جنر به همراه خانواده اش در سریال پا به پای خانواده کارداشیان بازی کرد و مورد استقبال وسیع مردم قرار گرفت.

وی دارای یک دختر به نام استورمی می باشد که با انتشار عکس دست وی در اینستاگرام در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۱۸ بیشترین لایک را کسب کرد و رکوردار شد.

world-record-egg
رکوردار بیشترین لایک در اینستاگرام در حال حاضر

اما رکوردار شدن کیلی جنر تمام ماجرا نیست، زیرا ۱۰ روز پیش پستی از اکانت world_record_egg در اینستاگرام منتشر شد که رکورد بیشترین تعداد لایک در اینستاگرام را جا به جا کرد!!

این اکانت تصویر یک تخم مرغ را در اینستاگرام منتشر کرده و در کپشن آن نوشته که بیابید با همدیگر رکورد جهانی بیشترین لایک در اینستاگرام را ثبت کنیم، رکورد بیشترین لایک مربوط به کایلی جنر با ۱۸ میلیون لایک می باشد. ما این رکورد را می گیریم…

بله در مدت ۱۰ روز این اکانت موفق شد با همکاری تمام مردم جهان به رکورد بیش از ۲۵ میلیون لایک برای این پست ساده دست یابد.

جالب است بدانید که خود کایلی جنر هم این پست را لایک کرده و پست ویدئویی در پیج اینستاگرام خود منتشر کرده که مرتبط با تخم مرغ است.