غذای خانگی سه سار چیتگر

بیوگرافی هادی مرتضی زاده+ بازیگر نقش اشکان در سریال کامیون - ژولی پولی

بیوگرافی هادی مرتضی زاده+ بازیگر نقش اشکان در سریال کامیون

بیوگرافی هادی مرتضی زاده+ بازیگر نقش اشکان در سریال کامیون

2 فروردین 1399

بیوگرافی هادی مرتضی زاده بازیگر، بازیگر نقش اشکان در سریال کامیون، هادی مرتضی زاده در مسابقه عصرجدید، اینستاگرام هادی مرتضی زاده را در مجله خبری ژولی پولی مطالعه کنید.

هادی مرتضی زاده بازیگری که نخستین بار در نوروز سال ۹۸ با مسابقه عصرجدید معرفی شد، در ایام نوروز سال ۹۹ در نقش اشکان در سریال کامیون به کارگردانی سید مسعود اطیابی بازی می کند.

هادی مرتضی زاده در سال ۹۸ در مسابقه استعدادیابی عصرجدید موفق شد استعداد بازیگری خودش را در معرض نمایش قرار دهد و توانست داوران و تماشاگران مسابقه عصرجدید را تحت تاثیر قرار دهد.

با ژولی پولی همراه باشید تا شما را با بیوگرافی هادی مرتضی زاده آشنا کنیم.

بیوگرافی هادی مرتضی زاده:

اطلاعات چندانی از بیوگرافی هادی مرتضی زاده در دسترس نیست.

وی بازیگری را با تئاتر خیابانی آغاز نمود.

با حضور در مسابقه عصرجدید به شهرت رسید.

هادی مرتضی زاده در شهر کرج سکونت دارد.

در صورت تمایل مشاهده کنید: اجرای جالب هادی مرتضی زاده در مسابقه عصرجدید

بازیگر نقش اشکان در سریال کامیون

همسر هادی مرتضی زاده:

از وضعیت متاهل یا مجرد بودن هادی مرتضی زاده اطلاعاتی اعلام نشده و گویا مجرد می باشد.

اینستاگرام هادی مرتضی زاده:

صفحه اینستاگرام هادی مرتضی زاده hadimortezazadeh_shavaki می باشد.

هادی مرتضی زاده در عصرجدید:

هادی مرتضی زاده در نقش یک پسر معلول که مدتها بر اثر تصادف در کما بوده و تکلم خود را از دست داده و حالا قصد ازدواج دارد و بخاطر اینکه استعدادش را نشان دهد و به دختر مورد نظرش برسد، شرط خانواده عروس را قبول کرده و در عصرجدید حاضر شده است.

اما این تمام ماجرا نبود، هادی مرتضی زاده در حین خوانندگی، صدایش به حالت طبیعی بازگشت و مشخص شد وی هیچ مشکلی ندارد و کاملا سالم است و وی در حال بازیگری بوده است.

وی توانست اشک تمام بینندگان در منزل و تماشاگران حاضر در استادیو عصرجدید را درآورد و همگان را تحت تاثیر بازیگری خودش قرار داد.

سه داور عصرجدید به وی امتیاز مثبت دادند ولی رویا نونهالی نظرش این بود که وی از ترفند برای بازیگریش استفاده کرده است به وی چراغ سفید نداد.

هادی مرتضی زاده موفق شد از مرحله مقدماتی عصرجدید بالا بیاید اما به دلیل کسالت و مشکل قلبی که برایش پیش آمد نتوانست در دوره بعدی عصرجدید حضور پیدا کند.

هادی مرتضی زاده از بازیگران تئاتر خیابانی می باشد که قبل از حضور در مسابقه عصرجدید نیز در تئاترهای خیابانی حضور پیدا می کرد.

در صورت تمایل مشاهده کنید: انصراف هادی مرتضی زاده از مسابقه عصرجدید

بازیگر نقش اشکان در سریال کامیون

بازیگر نقش اشکان در سریال کامیون:

وی در ایام نوروز سال ۹۹ در نقش اشکان در سریال کامیون به کارگردانی مسعود اطیابی به ایفای نقش پرداخته است.

از بازیگران سریال کامیون می توانیم به مهدی هاشمی، نسرین مقانلو، بهنام شرفی، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، ماهان عبدی، گیتی قاسمی، سیاوش مفیدی، شهاب عباسی، آرزو نبوت، لعیا زنگنه، نادر سلیمانی و … اشاره کنیم.

هادی مرتضی زاده یکی از سه جوانی است که شخصیت اصلی داستان نادر با بازی مهدی هاشمی با آنها آشنا می شود و مسائل و ماجراهای متفاوتی برای آنها پیش می آید و …

ما در مجله خبری ژولی پولی برای هادی مرتضی زاده آرزوی موفقیت داریم.