غذای خانگی سه سار چیتگر

آموزش تزیین پاپ کورن به صورت آدم برفی (ویژه شب یلدا) - ژولی پولی

آموزش تزیین پاپ کورن به صورت آدم برفی (ویژه شب یلدا)

آموزش تزیین پاپ کورن به صورت آدم برفی (ویژه شب یلدا)

15 آذر 1397

اگر شما هم امسال نوعروس در خانواده دارید و می خواهید هدایا و کادوهای شب یلدا برایش پیشکش کنید و تصمیم دارید یک تزیین زیبا و تمام عیار داشته باشید تا تمام چشم ها خیره شود، یا اگر می خواهید برای منزل خود تمام خوراکی های شب یلدا را تزیین کنید تا اعضای خانواده و میهمانانتان شگفت زده شوند با ژولی پولی همراه باشید تا امروز شما را با تزیین پفیلا آشنا کنیم.

تزیینات پفیلا (پاپ کورن) به قدری ساده است که اگر شما تصاویر را مشاهده کنید خودتان در کمترین زمان ممکن با ساده ترین و ابتدایی ترین وسایلی که در منزل دارید می توانید یک آدم برفی زیبا با پفیلا برای شب یلدا بسازید.

وسایل لازم جهت تزیین پاپ کورن آدم برفی:

  1. پفیلا ۱ کیلو
  2. مقوا
  3. چشم عروسک
  4. کیسه نایلون بی رنگ در دو سایز (برای سر و بدن)
  5. چسب مایع

در ابتدا قسمت پایین پلاستیک را می بندیم تا گرد شود و پفیلاها را در داخلش می ریزیم تا به اندازه ی سر آدم برفی در بیاید (هر اندازه ای که مدنظر دارید.)، کیسه پلاستیکی دیگری را بر می داریم و به اندازه ی بدن آدم برفی در آن پاپ کورن می ریزیم و در آن را می بندیم. بر حسب سلیقه خود اگر دوست دارید برای آدم برفی دست هم به همان صورت سر و بدن درست کنید. سر را بر روی بدن با چسب مایع می چسبانیم و با مقوا برای آدم برفی بینی و دهان درست می کنیم و چشم ها و بینی و دهان را بر روی صورت آدم برفی می چسبانیم، در پایان بر حسب سلیقه خود اگر در منزل کلاه و شالگردن (پارچه های رنگی) دارید برای تزیین استفاده نمایید.

امیدواریم شب یلدای بی نظیری را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنید، منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستیم.