غذای خانگی سه سار چیتگر

آلمان، کشوری پیشرفته با ساعت کاری کم - ساعت کاری کشور آلمان - پیشرفته ترین کشور دنیا

آلمان، کشوری پیشرفته با ساعت کاری کم

آلمان، کشوری پیشرفته با ساعت کاری کم

8 شهریور 1397

چطور آلمانی ها با ساعات کار کم، جزو پیشرفته ترین کشورهای دنیا هستند؟

ژولی پولی امروز تصمیم دارد به یکی از دغدغه های کارمندان و کارگرانی که به صورت ساعتی حقوق دریافت می کنند بپردازد.

من همیشه اعتقاد دارم وقتی موضوع رابطه حقوق با تایم کاری زیاد مطرح می شود، اکثریت افراد فقط به کمیت فکر می کنند و تمام تلاش خود را می کنند که با پرداختن به کارهای غیر مفید و بی ارزش و بعضا شخصی، تایم خود را پر کنند و در پایان ماه حقوق بگیرند، ولی بد نیست کارفرمایان به کیفیت کار توجه کنند نه کمیت کار…

اینجا می خواهیم در مورد آلمان که موتورخانه صنعتی اروپاست صحبت کنیم این کشور با توجه به تایم کاری کمی که دارد یکی از صادرکنندگان کالا به کشورهای آسیایی محسوب می شود، اما چگونه آلمان توانسته به این جایگاه برسد؟

شاید باور کردنی نباشد که کارکنان کشور پیشرفته ای همچون آلمان در هفته ۳۵ ساعت کار می کنند و از مزایای خوبی هم برخوردار هستند!! اما چه نوع کاری؟؟

کاری با کیفیت که در آن غیبت کردن در مورد دیگران، صحبت کردن درباره مسائل شخصی، تماس های غیر کاری، چک کردن ایمیل و شبکه های اجتماعی و … هیچ جایی ندارد…

آلمان کشوری پیشرفته با ساعت کاری کم

آلمانی ها توانسته اند کار و زندگی شخصی خود را کاملا از هم جدا کنند و با این تفکر در محیط کاری از تمرکز کافی برخوردار می شوند و با آرامش کافی فقط به فرایند و کیفیت کار خود فکر می کنند و تایم های فراغت آنها فقط به استراحت و تفریح و مسائل شخصی می گذرد و مسائل کاری هیچ جایگاهی در زندگی شخصی آنها ندارد.

آلمانی ها در روابط با مدیرانشان بسیار راحت هستند و مسائل را به صورت مستقیم با آنها در میان می گذارند.

آلمان یکی از بهترین برنامه های حمایت از والدین و مرخصی زایمان را در بین کشورهای توسعه یافته دارد و همین امر موجب آسودگی خاطر و تشویق مردم آلمان به فرزند آوری می شود.

پس بیایید مثل آلمانی ها با کیفیت کار کنیم تا در هر سمتی که مشغول به کار هستیم باعث پیشرفت کشورمان شویم.