غذای خانگی سه سار چیتگر

هشدار آتنا بنیتا برای گم شدن فاطمه شریفی کودک ۸ ساله افغانستانی - ژولی پولی

هشدار آتنا بنیتا برای گم شدن فاطمه شریفی کودک ۸ ساله افغانستانی

هشدار آتنا بنیتا برای گم شدن فاطمه شریفی کودک ۸ ساله افغانستانی

27 اردیبهشت 1398

هشدار آتنا بنیتا این بار برای کودک ۸ ساله ای به نام فاطمه شریفی که اهل افغانستان است و از روز ۱۳ اردیبهشت از منزلشان در محله ی سلسبیل خارج شده و به منزل برنگشته است فعال شد.

فاطمه شریفی در روز ۱۳ اردیبهشت حدود ساعت ۹:۴۵ صبح مقداری پول از کیف مادرش برداشته که چیزی را از مغازه خریداری کند ولی دیگر به منزل بازنگشته است و خبری از وی نیست.

شاهین صمدپور مستندساز و گزارشگر اجتماعی که با خیریه مهرآفرین همکاری می کند، گزارشی ویدئویی از گم شدن فاطمه شریفی و گفته های پدر و مادرش را در  اینستاگرام منتشر کرد.

هشدار آتنا بنیتا چیست؟

در کپشن این پست نوشته است:

سلام به روی ماهتون .
یک : خانواده ها و متعاقب اون کودکان ما نیازمند آگاهی ها و مهارت هایی هستن که متاسفانه در هیچ کدام از رسانه های رسمی آموزش داده نمیشه .
دو : بارها از زبان خانواده هایی که کودکان شون گم شده شنیدم که از پروسه ی زمان برِ نامه نگاری ها گله می کردن .
سه : در کشور ما زمانی که کودکی پیدا میشه بلافاصله گزارشی هایی از کودک و پدر و مادرِ کودک تهیه میشه ، لحظه ی به آغوش کشیدن فرزند توسط مادر به تصویر کشیده میشه که خیلی هم زیباست ، اتفاقن مردم هم اینجور گزارش هارو می بینن و لذت میبرن .
اما واقعیت اینه ما زمانی که کودکی گم میشه احتیاج به پوشش خبری گسترده داریم نه فقط زمان پیدا شدن اش 
نکته مهم ؛
عزیزای دلم وقتی کودکی گم میشه کار ما فقط غر زدن در کامنت ها و گله از سهل انگاریِ خانواده ها و شکایت از این سازمان و اون ارگان در فضای مجازی نیست . اگر می تونیم اندازه ی توان مون تلاش کنیم اگر نه هم که بگذاریم و بگذریم .
به امید پیدا شدن فاطمه 💚