غذای خانگی سه سار چیتگر

الناز شاکردوست یکی از سوپراستارهای خانم سینمای ایران-الناز شاکردوست- خانم بازیگر- ژولی پولی

الناز شاکردوست یکی از سوپراستارهای خانم سینمای ایران

الناز شاکردوست یکی از سوپراستارهای خانم سینمای ایران

15 شهریور 1397

سلام و درود خدمت یکایک بازدید کنندگان سایت ژولی پولی به خصوص دوستداران هنرسینما، تیم بزرگ ژولی پولی قصد دارد مطالبی را درباره ی یکی از معروف ترین سوپراستارهای خانم سینمای ایران به نام الناز شاکردوست بیان کند، ژولی پولی امیدوار است شما بازدید کننده ی محترم از این مطلب راضی بوده و ما را از نظرات محترم خود بهره مند سازید.

الناز شاکردوست با بیش از۶ میلیون فالور در شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین سلبریتی های ایران محسوب می شود.

الناز شاکردوست متولد ۰۷/۰۴/۱۳۶۳ در یکی از مناطق مرفه در شهر تهران به نام پاسداران می باشد و تحصیلات عالی خود را در دانشکده هنر و معماری تهران به اتمام رسانده است، وی علاوه بر کارهای خود در عرصه سینما به حرفه های دیگر همانند: طراحی مد و لباس و عکاسی نیز مشغول است.

شروع کارالنازشاکردوست از سینما نبود، بلکه او با تئاترکارش را آغاز کرد و درسالهای ۸۲ و۸۳ در دو فیلم سینمایی ایفای نقش کرد، اما نتواست پیشرفت چشم گیری را در کار خود به دست آورد.

الناز شاکردوست

النازشاکردوست با ایفای نقش در فیلم گل یخ ساخته ی کیومرث پوراحمد به یک باره به شهرت رسید و در سال ۸۴ در چهار فیلم سینمایی ایفای نقش کرد و به یک سوپراستار مشهور در دنیای سینمای ایران بدل شد.

یکی از دانستنی های عجیب درباره ی وی آن است که دوست صمیمی او (گوهرخیراندیش) است که اختلاف سنی وی با شاکردوست ۳۰ سال است و آن ها با یکدیگر به تفریح و خوش گذارانی می پردازند.

الناز شاکردوست در یک خانواده ی ۵ نفره بزرگ شده است، او یک بردار بزرگ تر از خود و یکی خواهر کوچکتر دارد.

دلیل عدم ازدواج وی:  الناز شاکردوست در بین خانم های بازیگر جزو پرکارترین ها محسوب می شود و به علت تراکم زیاد کار، همواره درگیر کار و تحصیل بوده و وقت برای ازدواج و از این قبیل مسائل نداشته است.

علاقه ی اصلی او به ورزش فوتبال است و خود را یکی از طرفداران پرپا قرص تیم پرسپولیس معرفی می کند.

در سال ۹۶ حین فیلم برداری فیلم “دو طبقه روی پیلوت” دچار آسیب دیدگی از ناحیه کمر شد و مدتها مراحل درمان را در داخل و خارج کشور سپری کرد.

از فیلم های سینمایی الناز شاکردوست می توانیم به مجردها، گل یخ، عروس فراری، قاعده بازی، خدا نزدیک است، چه کسی امیر را کشت، از ما بهتران، فاصله، پوسته، ناسپاس، کیش و مات، اینجا تاریک است، مبارک، تابو، خفگی، سراسر شب، شبی که ماه کامل شد و … اشاره کنیم.

الناز شاکردوست موفق شد برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر برنده سیمرغ بلورین نقش اول زن شود.

در آخر برای خانم الناز شاکردوست عزیز آرزوی سلامتی و پیشرفت روز افزون داریم و امیدواریم شاهد موفقیت های بیشتری از ایشان در سینمای ایران باشیم.