غذای خانگی سه سار چیتگر

ژولی پولی-پوست و مو-تقویت ابرو-داشتن ابروهایی پرپشت با روشهای طبیعی- ابروهای پهن و پرپشت

۷ راهکار برای داشتن ابروهایی پهن و پرپشت

۷ راهکار برای داشتن ابروهایی پهن و پرپشت

22 آذر 1397

اگر شما خانم عزیز هم از کم پشتی ابرو رنج می برید، بطوریکه پوست زیرابروهایتان دیده می شود یا موهای ابروهایتان ریزش دارد و بر زیبایی صورت شما تاثیرگذاشته است، نیازی نیست به تاتو و میکرو بیلدینگ و کاشت ابرو متوسل شوید یا مداوم از سایه و مداد و ریمل ابرو استفاده کنید، اگر ۴ تا ۷ هفته صبر کنید و از روش های طبیعی زیر استفاده کنید ابروهای شما به زیبایی اولیه خودش که مربوط به دورهنوجوانی شماست بر می گردد.

ابروهای پهن و زیبا

پس با بخش پوست و مو سایت ژولی پولی همراه باشید تا شما را با ۷ راهکار برای داشتن ابروهایی پهن و پرپشت و زیبا آشنا کنیم:

  1. وازلین : شب ها قبل از رفتن به رختخواب به ابروهای خود وازلین بزنید، وازلین برروی پهن شدن ابرو خیلی تاثیری ندارد ولی برای افرادی که ابروهای نازکی دارند خیلیتاثیر دارد چون موهای ابرو را ضخیم می کند و پوست زیر ابرو نشان داده نمی شود.
  2. روغن کرچک : اگر ریمل شما تمام شده است، جای ریمل و فرچه ی آن را با آب گرم بشوییدو در جای آن روغن کرچک بریزید. شب ها قبل از خواب با فرچه ی ریمل به ابروها و مژههای خود روغن کرچک بزنید، این روغن تاثیر زیادی در تقویت ابروها و مژه ها دارد وحتی در از بین بردن چین و چروک اطراف چشم نیز تاثیرگذار است.
  3.  آلوئه ورا : ژل آلوئه ورا در رویش مجدد موی ابروها و تقویت آن بسیار موثر است.
  4. روغن نارگیل : روغن نارگیل علاوه بر تقویت ابروها در رویش مجدد و ضخیم شدن و حتیتیره شدن رنگ آنها تاثیرگذار است. روغن نارگیل را با یک گوش پاک کن به ابروها بمالیدو با انگشت ماساژ دهید.
  5. کپسول ویتامین E : مصرف خوراکی کپسول ویتامین E در سلامت پوست و مو تاثیردارد بعلاوه می توانید یک کپسول ویتامین E را باز کنید و محتوی داخلآن را با یک گوش پاک کن بر روی ابروها بمالید و ماساژ دهید تا تاثیرات شگفت انگیزآن را ببینید.
  6. روغن زیتون :  روغن زیتون را می توانید مانند روغن نارگیل یا روغن کرچک استفاده کنیدو با شانه ابرو در جهت رویش آن، شانه بزنید تا به رویش مجدد موی ابروها کمک شود.
  7.  پیاز: پیاز در رویش مجدد موهای ابروبسیار تاثیر دارد ولی برخی افراد بخاطر بوی آن از مصرفش خودداری می کنند، قبل ازمصرف، پیاز پوست گرفته را در یخچال قرار دهید تا سرد شود سپس آب آن را گرفته و برروی ابروها ماساژ دهید.