غذای خانگی سه سار چیتگر

۱۰ ایده جالب برای تزیین گل و گیاهان در منزل - ژولی پولی

۱۰ ایده جالب برای تزیین گل و گیاهان در منزل

۱۰ ایده جالب برای تزیین گل و گیاهان در منزل

1 آذر 1398

اگر شما جزو افرادی هستید که علاقه ی خاصی به نگهداری از گل ها و گیاهان در فضای منزلتان دارید و از ایده های جدید استقبال می کنید و دنبال روشی هستید تا گل ها و گیاهان جلوه ی خاصی به محیط خانه و محل کارتان ببخشد. مقاله ی امروز مجله خبری ژولی پولی را از دست ندهید.

۱۰ ایده جالب برای تزیین گل و گیاهان در منزل:

۱)لوله ی فلزی در منزل دارید و می خواهید گیاهانتان را از پراکندگی نجات دهید؟ پس سریعتر دست به کار شوید و طبق تصویر زیر ایده ی خود را برای سازماندهی گل و گیاهان با لوله های فلزی عملی کنید.

تزیین گل و گیاه با میله فلزی

۲)برای چیدن جهیزیه ی عروس باید خوش سلیقه باشید، البته خوش سلیقه بودن به این معنی نیست که هزینه های زیادی متقبل شوید. بلکه می توانید از تصویر زیر ایده بگیرید و سفارش دهید تا استندی به شکل قلب برای گل ها و گیاهان نوعروس طراحی کنند.

استند قلب برای گل و گیاه

۳)دنبال ایده ای می گردید تا بتوانید از حضور گلها و گیاهان در محیط آشپزخانه نیز بهره مند شوید. بالاخره در هر آشپزخانه ای، تعدادی ملاقه ی قدیمی و بلا استفاده وجود دارد که بتوانید از تصویر زیر ایده بگیرید و ساکولنت ها و کاکتوس های کوچک را در ملاقه بکارید و از زیبایی آن لذت ببرید.

ایده تزیین گل و گیاه در آشپزخانه

۴)ماسه و شن های رنگی دارید و گلدان شیشه ای، ولی هنوز ایده ای برای تزیین به ذهنتان نرسیده است؟ از تصویر زیر ایده بگیرید و با ماسه های رنگی، گلدان های زیبا بسازید. دقت داشته باشدی که بین محیط ماسه ها و گیاه فاصله وجود داشته باشد. مثلا گیاه را در یک گلدان پلاستیکی یا سفالی بکارید و در تنگ شیشه ای قرار دهید.

گل و گیاه در تنگ شیشه ای

۵)نمی دانم اصلا با گیاهان هوازی آشنایی دارید یا خیر؟ ولی با گیاهان هوازی می توانید گلدان های زیبا و لاکچری بسازید و از زیبایی آن لذت ببرید.

تزیین گیاهان هوازی

۶)هوا سرد شده و دنبال گلخانه ای می گردید تا گیاهان خود را از گزند سرما حفظ کنید. اگر تعداد گیاهانتان کم است و دنبال یک گلخانه ی جمع و جور و کوچک می گردید، می توانید از تصویر زیر ایده بگیرید.

ساخت گلخانه کوچک

۷)شاید تا بحال به این موضوع فکر نکرده باشید که چند لوله پولیکا می تواند چقدر در سازماندهی و زینت دادن به گل و گیاهان شما تاثیر داشته باشد.

تزیین گل و گیاه با لوله پولیکا

۸)این ایده فوق العادست!! چند جعبه ی مقوایی قهوه ای کافیست تا ایده تان را عملی کنید. فقط دو نکته را مدنظر قرار دهید: ۱٫ بستر گلدان های شما باید کوکوپیت باشد (سبک باشد.) ۲٫ گلدان ها باید هم شکل باشد تا زیباتر شوند.

استند خانگی برای گل و گیاه

۹)خرید گلدان مناسب برای بامبو همیشه یکی از مشکلات افرادی است که بامبو در خانه نگهداری می کنند. از تصویر زیر می توانید برای تهیه گلدان بامبو ایده بگیرید.

گلدان مناسب برای بامبو

۱۰)اگر تمایل دارید گیاهانتان را بصورت آویز نگهداری کنید، می توانید مطابق تصویر زیر ایده بگیرید و با نخ های ابریشمی رنگارنگ برای گلدانهایتان آویز تهیه نمایید.

آویز گلدان

امیدواریم از ۱۰ ایده ای که برای گل ها و گیاهان در بالا بیان کردیم لذت برده باشید.

دوستان عزیز هر سوالی در زمینه شرایط نگهداری انواع گیاهان آپارتمانی و گیاهان فضای آزاد داشتید می توانید در بخش نظرات مجله خبری ژولی پولی بپرسید. کارشناسان بخش گل و گیاه به سوالات شما، پاسخ تخصصی خواهند داد و می توانید از مشاوره رایگان گل و گیاه به صورت آنلاین برخوردار شوید.