غذای خانگی سه سار چیتگر

گیفت نمدی ولنتاین+ عروسک نمدی ولنتاین - ژولی پولی

گیفت نمدی ولنتاین+ عروسک نمدی ولنتاین

گیفت نمدی ولنتاین+ عروسک نمدی ولنتاین

9 بهمن 1398

از محبوب ترین و پرطرفدارترین هدایای ولنتاینی، گیفت نمدی ولنتاین است که بشکل های مختلف قلب، گل، خرس، شکلات و غیره در بازار وجود دارد.

اگر جزو خانم ها و دختران خوش سلیقه هستید و تمایل دارید به مناسبت ولنتاین گیفت های زیبایی را تهیه کنید با مجله خبری ژولی پولی همراه شوید.

مواردی که در زیر بیان می کنیم می تواند برای تهیه کردن گیفت ها و هدایای کوچک به شما دوستان عزیز هنرمند ایده بدهد.

جعبه نمدی ولنتاین:

اگر تمایل دارید هدایای زیبایی را که خریده اید در جعبه کادویی قرار دهید و به مناسبت ولنتاین هدیه دهید، بدین منظور می توانید جعبه ی زیبایی را با نمد تهیه کنید و روی آن را تزیین نمایید.

جعبه نمدی ولنتاین را می توانید به رنگ سفید، قرمز یا صورتی تهیه کنید و روی آن قلب و گل های زیبایی بچسبانید و عطر، لباس یا هر کادوی دیگری را که خریده اید در آن قرار دهید.

جعبه نمدی ولنتاین

باکس گل نمدی ولنتاین:

اگر تمایل دارید گل های رز که نماد عشق است در روز ولنتاین هدیه بدهید و دنبال باکسی زیبا هستید که گل های رز را در آن قرار دهید باکس گل نمدی بدین منظور مناسب می باشد.

باکس گل نمدی ولنتاین

قلب نمدی ولنتاین:

اگر می خواهید هدایایی را که برای عشق خود خریده اید را با قلب های کوچک به رنگ های سفید، صورتی، قرمز یا مشکی تزیین کنید، می توانید با نمد قلب های کوچکی تهیه کنید.

می توانید با نمد، قلب قرمز درست کنید و روی آن را با نخ های مشکی دوخت بزنید و با نمد مشکی به شکل سبیل و کلاه درست کنید و روی قلب قرمزی که تهیه کرده اید بچسبانید.

همچنین می توانید با نمد، قلب مشکی درست کنید و روی آن را با نخ های قرمز دوخت بزنید و با نمد قرمز به شکل لب درست کنید و روی قلب مشکی که تهیه کرده اید بچسبانید.

قلب نمدی ولنتاین

خرس نمدی ولنتاین:

می توانید با نمد خرس های کوچک و با مزه که نماد ولنتاین است را تهیه نمایید.

البته می توانید حیوانات کوچک دیگری همچون سنجاب، جغد، جوجه و … نیز با نمد درست کنید.

خرس نمدی ولنتاین

لاو نمدی ولنتاین:

می توانید حروف کلمه ی LOVE را بر روی نمد بکشید و با قیچی برش بزنید و اطراف آن را بدوزید و به عشق زندگی خود هدیه بدهید.

علاوه بر لاو می توانید حروف لاتین نام عشقتان را نیز بر روی نمد بکشید و با قیچی برش بزنید و اطراف آن را بصورت دندان موشی بدوزید که یک گیفت زیبا و منحصر به فرد برای ولنتاین می شود.

گل نمدی ولنتاین

گل نمدی ولنتاین:

با نمد قرمز رنگ می توانید گل های رز نمدی زیبایی درست کنید و در یک باکس گل که با نمد تهیه کرده اید قرار دهید و به مناسبت ولنتاین به عشقتان هدیه دهید.

عروسک نمدی ولنتاین:

با نمد می توانید عروسکهای دختر و پسر زیبایی که بصورت جفت هستند و نماد عشق می باشند را تهیه کنید.

البته سایر حیوانات همچون جغد، خرگوش، خرس و … را نیز می توانید با نمد به صورت جفت درست کنید.

عروسک نمدی ولنتاین

کیسه های کوچک نمدی ولنتاین:

می توانید کیسه های کوچکی به رنگ قرمز یا مشکی با نمد تهیه کنید و روی آن قلبهای کوچکی با رنگ مخالف بچسبانید و در صورتیکه دستبند یا گردنبند یا انگشتری خریداری کرده اید را در آن قرار دهید.

گیفت نمدی ولنتاین:

مدلهای جدید کیک ولنتاین عاشقانه