غذای خانگی سه سار چیتگر

گفتگوی خواندنی با صدف بهشتی بازیگر نقش سارا در سریال وقت صبح - ژولی پولی

گفتگوی خواندنی با صدف بهشتی بازیگر نقش سارا در سریال وقت صبح

گفتگوی خواندنی با صدف بهشتی بازیگر نقش سارا در سریال وقت صبح

23 اردیبهشت 1399

صدف بهشتی بانوی بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر است که در دهه اول محرم سال ۹۸ در سریال وقت صبح به کارگردانی جواد میرزا آقازاده به ایفای نقش پرداخت.

این سریال پس از ایام ماه محرم سال ۹۸ به دلیل داشتن حال و هوای معنوی و مذهبی بار دیگر در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۹ در شب های قدر از شبکه یک سیما پخش شد.

وی در سریال وقت صبح در کنار نسرین نصرتی، کاوه خداشناس، نگار حسن زاده، کاظم هژیرآزاد، پناه باقریان و … به ایفای نقش پرداخت و با بازی در این سریال تلویزیونی به شهرت رسید.

صدف بهشتی در سال ۱۳۷۳ متولد شده است و در رشته معماری تا مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده است و …

به دلیل ابهاماتی که این روزها در مورد بیوگرافی و وضعیت تاهل صدف بهشتی مطرح شد، ما در مجله خبری ژولی پولی تصمیم گرفتیم مصاحبه ی اختصاصی با این هنرمند داشته باشیم تا مخاطبان بیشتر با این بازیگر جوان و آینده دار آشنا شوند:

مصاحبه اختصاصی ژولی پولی با صدف بهشتی:

مشاهده نمایید: بیوگرافی صدف بهشتی

بیوگرافی صدف بهشتی

سوال: چه شد که موضوع تاهل شما در تمام رسانه های خبری مطرح شد؟

پاسخ: متاسفانه بعضی از مجله ها و سایت های زرد در مورد وضعیت تأهل من اخبار کذبی نوشتند که در حال پیگیری هستم.

سوال: آیا شما آقای یاسر جعفری بازیگر را می شناسید و تا بحال با این هنرمند در سریال یا فیلم سینمایی همکاری داشته اید؟

پاسخ: بله، ایشون فقط در غالب یه دوست و هم کلاسی کارگاه بازیگری من بودند نه بیشتر و به طور اتفاقی در یک کار سینمایی هم، با هم همکاری داشتیم.

سوال: ممکن است بفرمایید چطور وارد دنیای بازیگری شدید؟

پاسخ: از کودکی به بازیگری علاقه داشتم و در کلاس های آزاد بازیگری استاد داریوش ارجمند (دانشگاه سوره) و بعد کارگاه بازیگری استاد امین تارخ دوره های پیشرفته را گذراندم و به این صورت وارد دنیای بازیگری شدم.

اینستاگرام صدف بهشتی

سوال: چندین سال از آغاز فعالیت هنری شما می گذرد ولی در طول این سالها کم کار یا بهتر بگوییم گزیده کار بوده اید، لطف می کنید دلیلش را بفرمایید؟

پاسخ: درس برای من و خانواده ام در اولویت قرار دارد و شاید این دلیلی برای کم کاری من بوده و من امیدوارم که مثل خیلی از هنرمندان عزیزمان بتوانم در سینمای ایران موفق و ماندگار بشوم.

سوال: در بیوگرافی شما ذکر شده اهل ورزش هستید، ورزش را بصورت تخصصی انجام می دهید؟ در چه رشته ای؟

پاسخ: من به تمام ورزش ها علاقه دارم و از سه سالگی شروع به ورزش های شنا، ژیمناستیک، دو و میدانی و بسکتبال کردم بعد از آن به طور تخصصی و حرفه ای شنا را ادامه دادم و در آموزش و پرورش منطقه و در تیم های دانشگاه آزاد، شهید کشوری و پیام فعالیت داشتم.

سوال: سینما، تلویزیون یا تئاتر کدامیک جزو اولویتهای کاری شماست؟

پاسخ: مهم کیفیت کار هست که در این صورت به هر سه علاقه دارم ولی هدف اصلی و اولویتم سینما است.

بیوگرافی صدف بهشتی

سوال: اوقات فراغت خود را چگونه سپری می کنید؟

پاسخ: دیدن فیلم، مطالعه، سفر کردن، ساز (پیانو)

سوال: چه اهدافی برای آینده ی کاری خود دارید؟

پاسخ: دوست دارم در بازیگری نقش ها ی متفاوت بازی کنم و بتوانم به خوبی توانایی خودم را نشان بدهم که باعث شود فردی ماندگار در سینمای ایران شوم.

سوال: کمی از نقش سارا در سریال وقت صبح و همکاریتان با آقای میرزا آقازاده بفرمایید؟ چطور برای این نقش انتخاب شدید؟

پاسخ: نحوه ی آشنایی من با کارگردان به این صورت بود که همکار خوب و با تجربه، دستیار یک و برنامه ریز کار آقای فرزین فتحی که من قبلا باهاشون کار کرده بودم من رو به کارگردان محترم آقای جواد میرزا آقازاده معرفی کردند و ایشون من را گزینه ی مناسبی برای ایفای این نقش دیدند و همچنین من بعد از خوندن فیلمنامه، شخصیت سارا که دختری مؤمن، معصوم، ساده، احساسی، پایبند به قول و قرار و همچنین مطیع خانواده اش بود با داستان عاشقانه و چالش هایی که داشت جذبم کرد.

عکسهای صدف بهشتی

سوال: به کدامیک از بازیگران ایرانی و خارجی علاقمند هستید؟

پاسخ: به خیلی از بازیگران ایرانی و خارجی علاقه دارم مثل فاطمه معتمد آریا، گلشیفته فراهانی، ترانه علیدوستی، لیلا حاتمی، پریناز ایزدیار، باران کوثری، علی نصیریان، عزت اله انتظامی، بهروز وثوقی، پرویز پرستویی، شهاب حسینی، پیمان معادی، نوید محمد زاده و…

آلپاچینو، لئوناردو دی کاپریو، استیو مک کوئین، آنتونی کویین، رابرت دنیرو، داستین هافمن، مارلون براندو ، مورگان فریمن، جانی دپ، ناتالی پورتمن، آدری هپبورن، جنیفر کانلی، مریل استریپ، کیت وینسلت و… از بازیگران مورد علاقه ی من هستند.

سوال: در پایان اگر صحبتی هست بفرمایید؟

پاسخ: در پایان برای شما و مجله تون آرزوی موفقیت دارم.

متشکرم از شما که وقت خود را در اختیار ما قرار دادید، ما در مجله خبری ژولی پولی برای شما بی نهایت آرزوی موفقیت داریم.