غذای خانگی سه سار چیتگر

گزارش شاهین صمدپور درباره نوزاد ربوده شده در بیمارستان شهریار - ژولی پولی

گزارش شاهین صمدپور درباره نوزاد ربوده شده در بیمارستان شهریار

گزارش شاهین صمدپور درباره نوزاد ربوده شده در بیمارستان شهریار

9 مرداد 1398

شاهین صمدپور گزارشگر و مستندساز اجتماعی این بار گزارشی ویدئویی از ربوده شدن نوزاد تازه متولد شده در بیمارستان شهریار تهیه کرد.

طبق صحبت هایی که پدر و مادر این نوزاد در ویدئو می کنند، زمانیکه مادر برای زایمان نوزادش در بیمارستان حضور داشته، خانمی با لباس پرستار (پرستار نما) وارد بیمارستان تامین اجتماعی شهریار شده و از حراست عبور می کند. بچه های تازه متولد شده بخش را ویزیت می کند و وقتی متوجه می شود بچه ی این خانم، پسر است به وی می گوید: ناف بچه خونریزی کرده و باید توسط دکتر ویزیت شود.

بچه را با خودش می برد و زمانیکه مادر پیگیری می کند متوجه می شود آن خانم جزو پرستارهای بیمارستان نبوده و از خارج از بیمارستان وارد شده و نوزاد را ربوده بوده است.

از آنجایی که دوربین های بیمارستان هم همگی سالم نبوده، فقط یکی از دوربین ها تصویر خانم پرستار نما را گرفته است.

شاهین صمدپور در کپشن پست اینستاگرامی خود در مورد این موضوع نوشته است:

واقعیت اینکه که ماهی هفته ای یا روزی نیست که پیام های متعددی از طرف شما عزیزان نداشته باشم که تاییدی بر قصور پزشکی یا کوتاهی ها و سهل انگاری های بیمارستانی نباشه .
سال قبل دو اتفاق باعث شد که کمی بیشتر درباره ی این ماجراها تحقیق کنم یک بار فوت یکی از دوستان عزیز خودم علیرضا جبه داری روان شاد بود که واقعن بر اثر بی مبالاتی و بی انصافی پزشک اش از دنیا رفت (یک ماه پیش قصور پزشک اش در نظام پزشکی هم تایید شد) 
یک بار هم سر ماجرای اون دو کودکی که در دندان پزشکی اراک یکی از دنیا رفت (روناک) و یکی دچار زندگی نباتی شده (امیرعلی)
می دونید نتیجه چی شد؟
اون پزشک های شریف و با عزتی که همگی سلامتی خودمون و سلامتی خانواده هامون رو مدیون شون هستیم و یه تعداد بیمارستانی که بسیار درست و دقیق کار می کنند رو بذارید کنار 
اما به جز اون ها شرایط بعضی از بیمارستان ها و قصورات و کوتاهی ها داره بیشتر و بیشتر میشه و این واقعن داره گروهی از مردم ما رو به شدت آزار میده .
حالا سهل انگاری در بیمارستان ها به جایی رسیده که یک نفر تو روز روشن وارد بیمارستان میشه به بخش زنان و زایمان میره اون جا مریض معاینه می کنه و در نهایت نوزاد یک نفر رو می دزده و می بره 
این ها واقعن باورکردنیه؟