غذای خانگی سه سار چیتگر

کالدرون با پرسپولیس خداحافظی کرد! - ژولی پولی

کالدرون با پرسپولیس خداحافظی کرد!

کالدرون با پرسپولیس خداحافظی کرد!

7 دی 1398

پس از خداحافظی برانکو و نتایج درخشانی که تیم سرخپوشان پایتخت در چند سال گذشته با این سرمربی کسب کردند، شاید کمتر کسی تصور می کرد که کالدرون سرمربی آرژانتینی بتواند مجددا پرسپولیس را به روزهای اوجش بازگرداند.

گابریل کالدرون در نیم فصل اول لیگ برتر توانست تیم پرسپولیس را در رده های اول جدول نگه دارد، اما دلخوری کالدرون از مدیران تیم پرسپولیس باعث شد امروز کالدرون با تیم پرسپولیس خداحافظی کند.

کالدرون شنبه ایران را برای تعطیلات کریسمس ترک کرد، اما پس از ترک کردن ایران پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر نمود و با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

کالدرون با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد

پست اینستاگرام کالدرون پس از ترک ایران:

در فرودگاه هستم تا به آرژانتین بروم. دوست نداشتم بدون خداحافظی از هواداران پرسپولیس بروم، هوادارانی که بهترین در دنیا هستند‌؛ این را همه میگویند و من هم پس از شش ماه حضورم در ایران تائید میکنم. از اعتماد و لطف هواداران ممنونم. از بازیکنان تیم هم تشکر میکنم که به من اطمینان کردند، بازیکنانی که با تمام وجود تلاش کردند، بدون هیچ توقعی. خیلی از ایرانی ها ممنونم، چون هر روز شاهد لطف، احترام و میهمان نوازی آنها بودیم. میروم، اما از رفتار باشگاه دلگیر هستم، چون مدام میگویند کالدرون به خاطر پول دلخور است، اما این آخرین درخواست من بود. چیزی که من میخواهم احترام است، باشگاه به من احترام نگذاشت. برای اینکه منظورم را متوجه شوید، به طور مثال، من و دستیاران هزینه تشریفات فرودگاه را از جیب خودمان پرداخت کردیم، چون برای باشگاه مهم نبود و آنطور که وظیفه یک باشگاه بزرگ است ما را بدرقه نکردند. رفتار باشگاه باید درخور هواداران و تیم باشد. اما با دلی شاد ایران را ترک میکنم، چون تیم و هواداران فوق‌العاده ای داریم.
مرسی، مرسی، مرسی

استراماچونی در اوج با استقلال خداحافظی کرد