غذای خانگی سه سار چیتگر

کارلوس کی روش در یک قدمی انتخاب ۲۳ بازیکن تیم ملی - ژولی پولی

کارلوس کی روش در یک قدمی انتخاب ۲۳ بازیکن تیم ملی

کارلوس کی روش در یک قدمی انتخاب ۲۳ بازیکن تیم ملی

4 دی 1397

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا فردا فرصت دارد که اسامی ۲۳ بازیکن نهایی خود را برای بازی در مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ انتخاب و معرفی کند.

طبق اعلام AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا) اسامی ۲۳ بازیکن نهایی تیم ملی فوتبال ایران تا فردا ۲۶ دسامبر (۵ دی) باید اعلام شود.

انگار همین دیروز بود که قرعه کشی نهایی گروه بندی جام ملتهای اروپا در تاریخ ۱۴ اردیبهشت سال ۹۷ در شهر دبی برگزار شد و در آن قرعه کشی مشخص شد که ایران در گروه D قرار دارد و با تیم های ملی یمن، ویتنام و عراق همگروه است.

امروز سه شنبه ۴ دی تمرینات تیم ملی فوتبال ایران تعطیل است و کارلوس کی روش و تیم فنی در بحث و مذاکره هستند تا ۲۳ بازیکن نهایی را برای شرکت در بازی های جام ملت های آسیا انتخاب کنند.

کارلوس کی روش

بازیکنان تیم ملی ایران بعد از۴۳ سال باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا بتوانند قهرمان آسیا شوند و در مقابل تیم های قدرتمندی مثل ژاپن و کره پیروز شوند.

در حال حاضر ۲۷ بازیکن در اردوهای تیم ملی حضور دارند که با لژیونرها ۳۰ نفر می شوند ولی کی روش باید از این میان، ۲۳ نفر را انتخاب کند و به AFC معرفی نماید.

مجموعه ژولی پولی برای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت می کند و امیدوار است قهرمان جام ملتهای آسیای سال ۲۰۱۹ تیم ملی کشورمان باشد.