غذای خانگی سه سار چیتگر

چند ایده جالب برای گیفت کریسمس - ژولی پولی

چند ایده جالب برای گیفت کریسمس

چند ایده جالب برای گیفت کریسمس

8 دی 1398

اگر شما هم برای ایام کریسمس دورهمی را ترتیب داده اید و قصد دارید گیفت های زیبایی را به مناسبت کریسمس به دوستان خود هدیه دهید با ما همراه باشید…

چند سالی است که در ایران به مناسبت های مختلف همچون جشن تولد، جشن عروسی، شب یلدا، ولنتاین، کریسمس، عید نوروز و … هدایای کوچک و فانتزی میزبان به مهمانان می دهد که گیفت (گیفت لغتی انگلیسی است که به فارسی هدیه ترجمه می شود) نامیده می شود.

گیفت کریسمس

در ابتدا شرکتهای مختلف برای تبلیغات برندینگ شرکتشان، در کنار محصولات و خدمات خود یک هدیه ی کوچک (گیفت) را به مشتریان می دادند که روی آن لوگو و شماره تماس های شرکت حک شده بود.

اما پس از چند سال گیفت های تبلیغاتی به مهمانی ها و جشن های مناسبتی راه یافتند و میزبان برای آنکه خاطره ی آن دورهمی و روز زیبا را در ذهن مهمان حک کند، گیفتی را تدارک می دید و در پایان مراسم، مهمانان را سورپرایز می کرد.

چند ایده جالب برای گیفت روز ولنتاین

گیفت کریسمس

در حال حاضر که در ایام کریسمس قرار داریم، دوستانی که مسیحی هستند یا سایر دوستان که دلشان می خواهد به مناسبت جشن کریسمس دورهمی را ترتیب ببینند می توانند گیفت هایی را آماده کنند و به مهمانان خود به عنوان یادگاری بدهند.

برای تهیه ی گیفت کریسمس نیازی نیست مبلغ زیادی را در نظر بگیرید، زیرا اگر خودتان هنرمند باشید می توانید با حداقل هزینه هدایای زیبایی را بسازید و در اختیار دوستان و اعضای خانواده خود قرار دهید.

گیفت کریسمس

می توانید نمد، کاغذ رنگی، مقوا، فوم، چوب یا سایر وسایل تزیینی را تهیه کنید و هدایای کوچکی به شکل نمادهای کریسمس که بابانوئل، گوزن، کاج، سورتمه و … است را آماده کنید.

اگر هم از وقت کافی برخوردار نیستید می توانید هدایای کوچکی را با مبلغ کم خریداری کنید و دوستان خود را خوشحال کنید.

ما در مجله خبری ژولی پولی تعدادی عکس برای ایده گیفت کریسمس را گردآوری کرده ایم که می تواند برای تهیه ی گیفت کریسمس به شما کمک کند.

چند ایده جالب برای گیفت کریسمس:

چه گیفتی برای شب یلدا در نظر بگیریم؟