غذای خانگی سه سار چیتگر

پیش بازی هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا - ژولی پولی

پیش بازی هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا

پیش بازی هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا

9 اردیبهشت 1400

پیش بازی هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا را در قسمت اخبار ورزشی مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

نمایندگان فوتبال کشورمان در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش ژولی پولی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس، تراکتور و فولاد برابر حریفان آسیایی خود صف آرایی می‌کنند.

پرسپولیس ایران – الریان قطر/ روز پنج شنبه ساعت ۱۹

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال الریان قطر می‌رود. سرخپوشان ایران در بازی گذشته  برابر الوحده امارات شکست خوردند تا اولین شکست خود در لیگ قهرمانان آسیا را متحمل شوند. البته  آن‌ها با وجود شکست در این بازی با ۱۲ امتیاز در صدر جدول گروه E  این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند.

شاگردان گل محمدی قصد دارند با پیروزی برابر الریان قطر  با صدرنشینی مقتدرانه روانه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

اگر پرسپولیس برابر الریان قطر مساوی کند و از آن طرف الوحده مقابل گوا به برد پرگل دست یابد، در آن صورت سرخپوشان به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند. همچنین شکست سرخپوشان مقابل الریان و برد الوحده برابر گوا باعث می‌شود که پرسپولیسی‌ها صدر را از دست بدهند و به رتبه دوم نزول پیدا کنند.

در آن طرف، تیم الریان قطر با تساوی برابر تیم گوای هند و قرار گرفتن در انتهای جدول گروه E لیگ قهرمان آسیا از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است.

با وجود اینکه نتیجه بازی با پرسپولیس در وضعیت تیم الریان تاثیری ندارد، اما به طور حتم این تیم قطری برای حفظ شان و حیثیت فوتبال قطر پا به زمین مسابقه می‌گذارد تا سرخپوشان ایران را متوقف کند.

شجاع خلیل زاده برای دومین مرتبه برابر تیم سابقش پرسپولیس قرار می گیرد و تقابل او با هم تیمی های سابقش جذاب و دیدنی خواهد بود.

بازی رفت این ۲ تیم با نتیجه ۳ بر یک به نفع پرسپولیس به پایان رسید.

تراکتور ایران –  شارجه امارات/ روز پنجشنبه ساعت ۲۲:۳۰

تیم فوتبال تراکتور در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال شارجه امارات می‌رود.

تیم تراکتور هفته گذشته برابر تیم پاختاکور به تساوی بدون گل دست یافت و با کسب ۷ امتیاز در جایگاه دوم گروه B  لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

شاگردان خطیبی برای صعود به مرحله بعد به برد پرگل برابر تیم شارجه امارات نیاز مبرم دارند و از آن طرف هم باید منتظر نتایج تیم‌های دوم سایر گروه‌ها باشند و معجزه‌ای رخ بدهد تا آن‌ها بتوانند به مرحله بعد راه یابند.

علاوه بر این، تراکتور تنها تیم ایرانی است که شکستی  در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نداشته و این تیم قصد دارد رکورد شکست ناپذیری خود را  حفظ کند.

در آن طرف، تیم شارجه امارات با برد برابر تیم نیروی هوایی عراق و کسب ۱۱ امتیاز، صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا  را قطعی کرد و بازی پایانی اش جنبه تشریفاتی دارد، به همین علت شاید این تیم  با بازیکنان جوان و ذخیره خود به مصاف تیم تراکتور برود.

اشکان دژاگه بازیکن تراکتور به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش برابر تیم شارجه امارات نیست، اما مابقی بازیکنان مشکلی ندارند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

 الوحدات اردن – فولاد ایران / شاگردان نکونام به دنبال پایانی خوش در آسیا

تیم‌های فوتبال فولاد ایران و الوحدات اردن امشب و در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. مسابقه‌ای که با توجه به حذف هر ۲ تیم از این مسابقات حساسیت چندانی ندارد و نتیجه آن تغییری را در جدول و یا تیم‌های صعود کننده این گروه ایجاد نمی‌کند.

با وجود حذف هر ۲ تیم، اما شاگردان نکونام امیدوار هستند بتوانند مقابل حریف اردنی خود به برتری دست یابند و لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی ترک کنند. فولادی‌ها که در دور رفت این مسابقات عملکرد مطلوبی داشتند و بدون شکست، حتی حضور در صدر جدول را نیز تجربه کردند، با ۲ شکست دور برگشت خود مقابل تیم‌های پر قدرت النصر عربستان و السد قطر شانس صعود را از دست دادند و اکنون با وجود فاصله ۳ امتیازی با رتبه دوم جدول، به هیچ عنوان شانس حضور در مرحله حذفی را ندارند و تنها به دنبال پایانی خوش در این مسابقات هستند و می‌خواهند که با پیروزی لیگ قهرمانان آسیا را ترک کنند.

در طرف دیگر این مسابقه نیز تیم اردنی الوحدات حضور دارد که با وجود اولین حضور خود در این مسابقات، توانست عملکرد مطلوبی را نشان دهد و و مقابل میزبان این گروه (النصر عربستان) یک پیروزی و تساوی به دست آورد و این مسابقات را بدون امتیاز ترک نکند. اکنون این تیم اردنی  امیدوار است که در بازی برگشت بتواند نماینده کشورمان فولاد را شکست بدهد و انتقام شکست دور رفت مقابل نماینده کشورمان را بگیرد و این مسابقات را با حضور در رتبه بهتری ترک کند.

در بازی دور رفت این ۲ تیم، فولاد ایران با تک گل لوسیانو پریرا و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم‌های فولاد ایران و الوحدات اردن که به ترتیب با ۵ و ۴ امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم جدول گروه چهارم این مسابقات قرار دارند، پنجشنبه شب و از ساعت ۲۲:۳۰ در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.

استقلال ایران – الشرطه عراق/ روز جمعه ساعت ۲۲:۱۵