غذای خانگی سه سار چیتگر

پرسپولیس در دربی ۸۹ ام استقلال را شکست داد - ژولی پولی

پرسپولیس در دربی ۸۹ ام استقلال را شکست داد

پرسپولیس در دربی ۸۹ ام استقلال را شکست داد

10 فروردین 1398

امروز ۱۰ فروردین یکی دیگر از شهرآوردهای (دربی های) تهران برگزار شد.

بازی سرخابی های پایتخت که یکی از مهیج ترین و بزرگترین شهرآوردهای جهان است و به عنوان مهم ترین دربی آسیا محسوب می شود، هر ساله تعداد زیادی از فوتبال دوستان را از تهران و شهرهای دور و نزدیک ایران به سمت ورزشگاه آزادی جذب می کند.

دربی امروز در حالی برگزار شد که هر دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس از شرایط و آمادگی بسیار خوبی برخوردار بودند .

پرسپولیس در جدول لیگ برتر صدرنشین بود و استقلال با دو امتیاز اختلاف در جایگاه دوم جدول قرار داشت.

این شهرآورد از حساس ترین و پر اهمیت ترین بازی هایی بود که بین استقلال و پرسپولیس برگزار شد.

تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیب: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالهی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، علی علیپور، ماریو بودیمیر مقابل استقلال وارد میدان شد.

و تیم فوتبال استقلال با ترکیب: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، گادوین منشا، اسماعیل گونسالوس مقابل پرسپولیس به میدان رفت.

احمد نورالهی موفق شد نخستین گل را برای پرسپولیس در دقیقه ۲۱ به دروازه تیم فوتبال استقلال به ثمر رساند.

در دقیقه ۴۲ اشکان خورشیدی داور شهرآورد پایتخت پنالتی برای تیم فوتبال استقلال را تشخیص داد ولی فرشید اسماعیلی موفق نشد از نقطه ی پنالتی گل را به دروازه ی علیرضا بیرانوند وارد کند و استقلال در دستیابی به این گل ناکام ماند.

استقلال سرانجام نتوانست حتی از ۴ دقیقه ی تلف شده ی بازی استفاده کند و مغلوب میدان شد و ۸۹ ام دربی پایتخت با نتیجه ۱ بر ۰ به نفع سرخپوشان به پایان رسید.