غذای خانگی سه سار چیتگر

پخش مجموعه کلاه قرمزی در نوروز ۹۸ - ژولی پولی

پخش مجموعه کلاه قرمزی در نوروز ۹۸

پخش مجموعه کلاه قرمزی در نوروز ۹۸

19 اسفند 1397

تا چند روز گذشته خبرهایی شنیده می شد که مجموعه ی کلاه قرمزی به ایام نوروز سال ۹۸ نمی رسد.

حتی برخی رسانه ها اعلام کرده بودند که مجموعه بالش ها که کاری برای گروه سنی کودک و نوجوان است و برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده بود توسط تلویزیون خریداری شده و قرار است به جای مجموعه ی کلاه قرمزی پخش شود.

البته بعد از اعلام این موضوع داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در پیج اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد که بالش ها جایگزین کلاه قرمزی نخواهد شد و بالش ها بجای برنامه گل و بلبل پخش می شود.

کلاه قرمزی در نوروز 98

اما دیروز معاون سیما (مرتضی میرباقری) اعلام کرد: از ۶ ماه گذشته مذاکره‌ای برای تولید مجموعه جدید کلاه قرمزی داشته‌ایم که درباره مسائل و منابع مالی نیز صحبت شده است. امیدواریم آن را برسانند که در اعیاد سال ۹۸ از آن استفاده کنیم.

طبقه گفته ی وی عوامل مجموعه کلاه قرمزی قصه آن را نوشته و لوکیشن آن را انتخاب کرده اند و فقط مرحله ی تولید این مجموعه مقابل دوربین باقی مانده است.

همین خبر کافی بود تا کودکان دیروز که طرفدار ایرج طهماسب مجری موفق برنامه کودک و مجموعه کلاه قرمزی هستند و کودکان امروز که تعریف کلاه قرمزی را از بزرگترهایشان بسیار شنیده اند و در چند سال گذشته شاهد پخش مجموعه کلاه قرمزی بوده اند برای پخش این سریال در ایام نوروز از شبکه ۲ سیما لحظه شماری کنند.