غذای خانگی سه سار چیتگر

ویدئوی اولین مصاحبه با مادر غزاله شکور - ژولی پولی

ویدئوی اولین مصاحبه با مادر غزاله شکور

ویدئوی اولین مصاحبه با مادر غزاله شکور

20 دی 1398

پرونده آرمان و غزاله یکی از پرونده های جنایی است که در چند وقت اخیر در رسانه ها بسیار در موردش صحبت شده و اذهان عمومی را تحت تاثیر قرار داده است.

غزاله در سن ۱۸ سالگی برای رفتن به مطلب دکتر از منزل خارج شده و دیگر به منزل بازنگشته و پس از گذشت ۶ سال هنوز اثری از جسد وی یافت نشده است.

آرمان در مراحل اولیه اعتراف به قتل غزاله کرد اما پس از مدتی اعترافاتش را تغییر داد و نتوانست کمکی برای پیدا کردن جسد بکند.

آرمان ۶ سال است که در زندان رجایی شهر کرج به سر می برد و در این مدت موفق شده مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر را کسب کند و در دانشگاه تربیت مدرس در رشته کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی قبول شده است.

اما همچنان خانواده ی داغدار غزاله شکور پس از گذشت ۵سال و ۱۰ ماه نتوانستند اثری از جگر گوشه شان پیدا کنند.

در حالیکه هفته ی گذشته ۱۱ دی ماه حکم قصاص آرمان عبدالعالی صادر شده بود و کوشش هنرمندان نتوانست تاثیری در خواسته ی خانواده ی غزاله شکوری مبنی بر بخشش داشته باشد.

خانواده ی غزاله شکوری در آخرین لحظات اجرای حکم قصاص یک ماه دیگر به آرمان عبدالعالی فرصت دادند تا شاید بتوانند سرنخی از دخترشان پیدا کنند و آرمان بتواند ابهامات قتل دخترشان را بازگو کند و آنها هم بتوانند آرمان را ببخشند.

در این میان به دلیل درخواست مرخصی دانشگاه غزاله و رد شدن بیمه اش شایعاتی مبنی بر زنده بودن غزاله شکوری مطرح شد و در رسانه های مجازی منتشر گردید.

شاهین صمدپور به تازگی گفتگویی با مادر غزاله شکوری داشته و در مورد مسائل ابهام آمیزی که وجود داشته سوالاتی را مطرح کرده است.

گزارش شاهین صمدپور درباره نوزاد ربوده شده در بیمارستان شهریار

داستان آرمان و غزاله

پیام اینستاگرام شاهین صمدپور:

یک : حدود دو ماه پیش که تعدادی از دوستان خبرنگارم ماجرای این پرونده رو با من در میون گذاشتن گفتم من به دلایل شخصی و داشتن یه خاطره ی تلخ چند سالیه که روی پرونده های رضایت گیری از خانواده ی مقتول کار نمی کنم و پیشنهاد میدم شما هم این موضوع رو به فضای مجازی نکشید و پنهانی با کمک بزرگ ترها ، هنرمندها و ریش سفیدها حلش کنید .
اما حالا که موضوع به فضای رسانه ای کشیده شد حق خانواده ی غزاله هم بود که حرفاشون شنیده بشه .
دو : بر عکس آنچه در فضای مجازی مطرح شد خانواده غزاله بسیار از همراهی آقای پرستویی و احسان علیخانی تشکر می کردن و حتا مادر غزاله چندین بار برای من تو واتس اپ پیغام گذاشت و گفت که این دونفر و چند هنرمند عزیز دیگه چقدر تو این مدت همراهشون بودن .
سه : با همه ی وجودم آرزو می کنم تو سه هفته باقی مونده این پرونده ختم به رضایت بشه . نمی تونم اینجا همه دلایلشو براتون توضیح بدم . من در تمام این سال ها اکثر خانواده های مقتولی که دیدم رضایت دادن بسیار آروم تر شدن و حال دلشون بهتر شده . پدر و مادر غزاله بسیار باشرف و بسیار انسان هستن امیدوارم کمی دلشون آروم بشه و این پرونده ختم به خیر بشه
چهار : جامعه ی پر از خشونت ما جامعه ی عصبانی ما به محبت احتیاج داره به بخشش احتیاج داره و امیدوارم بزودی مادر غزاله در کشور ما الگوی بخشش و بزرگواری بشه ، به امید خدا

ویدئوی گفتگوی شاهین صمدپور با مادر غزاله شکوری: