غذای خانگی سه سار چیتگر

ویدئو توضیحات امیرحسین رستمی درباره صحبتهای جنجالیش روی آنتن زنده - ژولی پولی

ویدئو توضیحات امیرحسین رستمی درباره صحبتهای جنجالیش روی آنتن زنده

ویدئو توضیحات امیرحسین رستمی درباره صحبتهای جنجالیش روی آنتن زنده

28 اسفند 1398

امیرحسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون در روز دوشنبه ۲۶ اسفند مهمان برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا شد و صحبتهای انتقادی را مطرح کرد که صحبتهایش به دلیل مغایرت با فضای برنامه موجب قطع برنامه گردید.

امیرحسین رستمی بر روی آنتن زنده شبکه یک سیما در مورد زمان اطلاع رسانی شیوع ویروس کرونا، لغو نشدن پروازهای هوایی به چین و فیلترینگ تلگرام و موضوعاتی دیگر صحبت کرد.

در ادامه امیرحسین رستمی به این موضوع اشاره کرد که علت حضورش پس از سالها در برنامه زنده، مطرح کردن این سوالات بوده است.

صحبتهای امیرحسین رستمی با واکنش ها و بازتاب های گسترده ای در فضای مجازی روبرو شد.

امروز امیرحسین رستمی ویدئویی را در اینستاگرام منتشر کرد و به توضیحاتی در مورد صحبتهایش در روی آنتن زنده اشاره کرد و از مردم بخاطر تشویش اذهان عمومی عذرخواهی نمود.

در صورت تمایل مشاهده کنید: بیوگرافی امیرحسین رستمی و همسرش

ویدئوی عذرخواهی و توضیحات امیرحسین رستمی:

پست اینستاگرام امیرحسین رستمی:

قطعا ما به دلیل شرایط تحریم در‌کشور دچار مشکلاتی هستیم اما تکیه بر نیروی جوان و همت داخلی تونسته بخشی از این مشکلات رو
برطرف کنه. ‎در هفته های اخیر دنیا با یک چالش جدید روبرو شده. ویروس کرونا که برای همه ناشناخته است و خوب دردسرهای بزرگی رو هم به همراه داشته. اما یک نکته مهم اینه که فقط ما با این ویروس گریبانگیر نیستیم و همه ملت ها و دولت ها درگیرش هستند. خوب قطعا هرکشوری برای کنترل این ویروس یک مدل بومی طراحی میکنه . تعدادی از کشورها قرنطینه رو انجام دادن و بسیاری از کشور ها این کار رو‌نکردند. سوال امروز من این بود واقعا قرنطینه ووهان جواب داد؟ اگر جواب داد چرا الان تمام دنیا با بحران کرونا که منشا اون ووهان بود روبرو هستند؟! و سوال دیگر اینکه واقعا قرطینه با مدل بومی ما جواب خواهد داد؟! یعنی ما مردمی هستیم که دو‌ماه در خونه بمونیم و‌بیرون نیایم؟!
‎اونچه مشخص هست اینکه باید به کادر درمان پزشک و پرستار اعتماد کنیم. به مسوولان وزارت بهداشت ایمان‌داشته باشیم تا بتونیم این ویروس رو‌کنترل‌کنیم. قطعا اینها از خانواده ما هستند و صلاح ما رو میخوان. مدلی که پزشکان ما طراحی کردند طرح بسیج سیصدهزار اکیپ پزشک و پرستار و نیروهای مردمی برای غربالگری مردم هست. یعنی قبل از اینکه ویروس بخواد بیاد و‌ کسی رو‌مبتلا کنه، ما از طریق سامانه سلامت اون فرد رو رصد میکنیم و‌به محض ابتلا در کنترل داریمش.
اما لازمه کنترل و مهار‌همکاری ما و در خونه موندن هم هست. ‎همه ما میتونیم با در خانه موندن، این زنجیره انتقال رو قطع کنیم…
ویک توصیه برای دوستان اونور آبی
ما مردمی هستیم که تو ایران یاد گرفتیم تو روزهای سخت کنار هم بایستیم و بجنگیم با مشکلاتمون، شما از اونور اب برامون تز ندین لطفا.