غذای خانگی سه سار چیتگر

واکنش گوهر خیراندیش به ممنوع الکاری و حاشیه های سریال زیرخاکی - ژولی پولی

واکنش گوهر خیراندیش به ممنوع الکاری و حاشیه های سریال زیرخاکی

واکنش گوهر خیراندیش به ممنوع الکاری و حاشیه های سریال زیرخاکی

6 اردیبهشت 1399

در چند روز اخیر خبرهایی منتشر شد که گوهر خیراندیش به دلیل حضور در عروسی دخترش در آمریکا ممنوع التصویر شده و سریال ماه رمضانی زیرخاکی بخاطر حضور گوهر خیراندیش توقیف شده است.

اما با گذشت چند روز و تصمیماتی که مسئولان گرفتند سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان توقیف نشد و در ایام ماه مبارک رمضان بر روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

گوهر خیراندیش به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان ربنای استاد محمدرضا شجریان را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و به خبر ممنوع الکاری و انتشار عکس ها و ویدئوهای شخصی هر فردی در دنیای مجازی بصورت کپشن واکنش نشان داد.

در صورت تمایل مشاهده کنید: زمان پخش سریال زیرخاکی در ماه مبارک رمضان

واکنش گوهر خیراندیش به ممنوع کار شدنش

واکنش گوهر خیراندیش درباره ممنوع الکاری:

سلام عزیزانم شب بخیر … خوشحالم که مسئولان ذیربط با درایت و هوشمندى به حاشیه ها اهمیت ندادند.
و سریال ” زیر خاکى ” پس از ماهها تلاش باحضور ١۵٠ نفر عوامل زحمت کش و هنرمند در این شبها بروى انتن میرود. بیاییم همگى همت و توان خود را صرف برداشتن باری از دوش و جان و روان مردمی کنیم که در این روزهای بحرانی و پرمشکل نیاز به کمک و همدلی و تقویت روحیه دارند .
امیدوارم این سریال بتواند در چنین روزهای متلاطمی در مردم اندکی شوق ، شادی و امید ایجاد کند و من هم سهمی در ایجاد این احساسات مثبت داشته باشم. به جای حاشیه‌سازی بیاییم همه همین را برای جامعه نیازمندمان آرزو کنیم. مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم.
پ.ن:
وچه خوبِ است که نسبت به کسانى که با ناآگاهى و بدون عاقبت اندیشى با انتشار عکس و فیلم به حریم خصوصى دیگران تجاوز میکنند. واکنش نشان داده و آنهارا محکوم کنیم .