غذای خانگی سه سار چیتگر

واکنش بهروز وثوقی به خبر بازگشتش به ایران+ عکس - ژولی پولی

واکنش بهروز وثوقی به خبر بازگشتش به ایران+ عکس

واکنش بهروز وثوقی به خبر بازگشتش به ایران+ عکس

18 تیر 1400

واکنش بهروز وثوقی به خبر بازگشتش به ایران+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

کپشن اینستاگرام بهروز وثوقی:

باعرض سلام و درود به هموطنان عزیز و گرانقدرم . دراین زمان که فضاهای مجازی و برخی از رسانه ها پر از شایعه پراکنی در مورد اینجانب “بهروز وثوقی میخواهد به ایران باز گردد”،
باطلاع همه مردم شریف بویژه انانکه بمن ارادتی دارند میرسانم همانطوریکه میدانید من با تمام وجودم بقدر استطاعت و ‌قابلیت در دوران جوانیم آنچه در چنته داشتم تقدیم شما هموطنان نمودم زیرا معتقدم که ابراز هنر در کیفیت است نه در کمیت ‌واینک که بیشتر از نیمی از عمر گرانقدرم در غربت غریب گذشته است و اکنون در کلان سنی خود هستم وبا توجه به همه عشقی که بوطن ‌و مردمان زادگاهم دارم این مهم را بدست تقدیر میسپارم تا یار که را خواهد و میل اش بچه باشد‌.
باتقدیم ارادت به همه مردمان
وطنم ودر آخر فدای شما هموطنان نازنینم.
بهروز وثوقی

بیوگرافی بهروز وثوقی:

بهروز وثوقی زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۱۶ در خوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. او برادر چنگیز وثوقی و شهراد وثوقی است که هر دو در ایران به کار هنرپیشگی مشغول‌اند. وثوقی قبل از بازیگری در سینما، کارمند ادارهٔ دارایی و بعد دوبلور و گویندهٔ رادیو تلویزیون بود. بهروز وثوقی محبوبیتی افسانه‌ای میان مردم و سینمادوستان دارد و یکی از محبوب‌ترین چهره‌های سینمای ایران بوده‌است.

بهروز وثوقی در آثار کارگردانان نامداری چون ساموئل خاچیکیان، ناصر تقوایی، امیر نادری، فریدون گُله، مسعود کیمیایی، خسرو هریتاش، ایرج قادری، علی حاتمی، ژان نگولسکو، رضا بدیعی، شیرین نشاط، جیمز فارگو، بهمن قبادی، جلال مقدم و شاپور قریب بازی کرده و در موفقیت بهترین فیلم‌های مسعود کیمیایی همچون قیصر، گوزن‌ها، داش آکل، رضا موتوری و خاک تأثیر فراوان داشته‌است.

او در طول فعالیت هنری‌اش بارها نامزد و برنده جوایز جشنواره‌های مختلف شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کسب دو مجسمهٔ سپاس بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم‌های قیصر و رضا موتوری و جایزهٔ بز بالدار جشنواره جهانی فیلم تهران برای فیلم گوزنها اشاره کرد. بهروز وثوقی به‌خاطر نقش شمایل‌وارش در فیلم قیصر از سوی سینما دوستان ایرانی به «قیصر سینمای ایران» ملقب شده‌است.