غذای خانگی سه سار چیتگر

واکنش احسان علیخانی به استوری انتقادی پریناز ایزدیار به عصرجدید - ژولی پولی

واکنش احسان علیخانی به استوری انتقادی پریناز ایزدیار به عصرجدید

واکنش احسان علیخانی به استوری انتقادی پریناز ایزدیار به عصرجدید

27 مرداد 1398

شنبه ۲۶ مرداد ماه عوامل مسابقه استعدادیابی عصرجدید که شامل احسان علیخانی (تهیه کننده و مجری)، ایمان قیاسی (مجری پشت صحنه) و داوران مسابقه دکتر سید بشیر حسینی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد (به غیر از رویا نونهالی) در واحد روابط عمومی ۱۶۲ شبکه ۳ سیما حاضر شدند و به صورت مستقیم و بی واسطه با مردم صحبت کردند و به سوالات مردم پاسخ دادند.

بعد از به پایان رسیدن پاسخگویی به سوالات مردم، کنفرانسی مطبوعاتی به منظور گفتگو با خبرنگاران از عوامل عصرجدید صورت گرفت.

در بین سوالات مطرح شده خبرنگاران یکی از شایعات به وجود آمده در فضای مجازی مطرح شد، که آیا در سری جدید برنامه عصرجدید هیئت داوران تغییر خواهند کرد؟

احسان علیخانی در پاسخ به این سوال گفت: تصمیم با داوران است که با سری بعدی برنامه همکاری داشته باشند یا از هیئت داوران استعفا دهند. وی در ادامه گفت: نظرسنجی های مردمی می تواند بر تعویض داوران و دیگر عوامل تاثیرگذار باشد.

نشست خبری مسابقه عصرجدید

از دیگران صحبت های احسان علیخانی در نشست خبری می توان به نقد استوری اینستاگرام پریناز ایزدیار که در چند ماه گذشته منتشر کرده بود و گفته بود که عصرجدید مکانی برای نشان دادن استعدادهای مردان ایرانی است! برنامه استعدادیابی که خانم ها امکان رقص و خواندن نداشته باشند استعدادیابی نیست.

احسان علیخانی به این استوری واکنش تندی نشان داد و گفت: انگار یک بازیگر هالیوودی با من صحبت کرده و این بازیگر خودش تا چند سال پیش در تلویزیون فعالیت داشته و شما تاکنون در کجای تلویزیون، سینما و تئاتر خواندی و رقصیدی که ما ندیدیم … احسان علیخانی به این موضوع اشاره کرد که کلیه فعالیت ها در برنامه عصرجدید تحت قوانین صدا و سیماست و طبق این چارچوب باید فعالیت انجام شود.

در پایان احسان علیخانی از مردم درخواست کرد که شایعات فضای مجازی را باور نکنند و اگر قرار باشد هر گونه تغییری در فرمت برنامه ایجاد شود توسط صدا و سیما به مردم اعلام می شود.