غذای خانگی سه سار چیتگر

همسر اول شوهرم، کارش است! بی توجهی مردان،کم محلی مردان،راز زنان موفق در زندگی زناشویی

همسر اول شوهرم، کارش است!

همسر اول شوهرم، کارش است!

21 آبان 1397

اگر شما هم جزو خانم هایی هستید که از تمرکز بیش از حد همسرتان روی کارش خسته شده اید و فکر می کنید همسر اول شوهرتان کارش است و قبل از اینکه با شما ازدواج کند با کارش ازدواج کرده است، امروز با ژولی پولی همراه باشید.

در درجه ی اول این واقعیت را بپذیرید که دیدگاه آقایان همانند اشعه ی لیزر است و دیدگاه خانم ها همانند نور افکن. یعنی خانم ها در یک لحظه می توانند به چند موضوع فکر کنند و چند بعدی باشند در صورتی که آقایان در یک لحظه فقط می توانند به یک موضوع فکر کنند و در اصلاح تک بعدی هستند.

اگر همسر شما یک روز پر از هیاهو را سپری کرده و فشار کاری زیادی را متحمل شده است نباید توقع داشته باشید که در طول روز چندین بار به شما پیامک بفرستد یا تماس بگیرد و حتی در بدو ورود وی به منزل نباید انتظار داشته باشید شما را با جملات عاشقانه شگفت زده کند، کمی همسرتان را درک کنید و به او اجازه دهید که از حال و هوای شرایط کاریش خارج شود.

اگر شما تفاوت های همسرتان را با خودتان درک کرده باشید و شناخت درستی بدست آورده باشید، نسبت به رفتار همسرتان واکنش منفی نشان نمی دهید و رفتار همسرتان را بی توجهی و توهین قلمداد نمی کنید، بلکه برای فراهم ساختن آرامش او تلاش می کنید، چون همسر نازنین شما، صبح تا شب برای رفاه زندگی شما و فرزندانتان کار می کند.

اگر همسر شما جزو افراد قابل نفوذ و منعطف است، در کنارش بنشینید دستانش را دست بگیرید و با جملات عاشقانه آرامشش را فراهم کنید.

جملات زیر معجزه می کنند:

به او بگویید عزیزدلم چیزی نیاز داری برایت بیارم؟
همسرم مشکلی برایت پیش آمده؟
مهربانم اگر از مسئله ای در محیط کارت ناراحت هستی من سر و پا گوش هستم؟

و …

عشق زنان به مردان

ولی اگر همسر شما غیر قابل نفوذ و سخت است، صحبت کردن با او فقط حالش را بدتر می کند، پس اجازه دهید که خودش، مشکل را به صورت درونی حل کند و در صورت نیاز با شما صحبت کند.

از سوال پیچ کردن و داد و بیداد کردن و مقایسه خودتان با شغل همسرتان پرهیز کنید، هیچ وقت به همسرتان نگویید که تو کارت را بیشتر از من دوست داری؟ هیچ وقت نگویید تو به کارت بیشتر از من اهمیت می دهی؟

این موضوع را درک کنید که دومین موضوع پس از رابطه جنسی، کار مردان است که به آنها آرامش می دهد و از نظر روحی راضیشان می کند.

این را بدانید که عشق اول و آخر زندگی همسرتان شما هستید زیرا او از صبح تا شب بخاطر شما محیط سخت کاری را تحمل می کند.