غذای خانگی سه سار چیتگر

ویدئوی همدردی چینی ها با مردم ایران برای مقابله با ویروس کرونا - ژولی پولی

ویدئوی همدردی چینی ها با مردم ایران برای مقابله با ویروس کرونا

ویدئوی همدردی چینی ها با مردم ایران برای مقابله با ویروس کرونا

5 اسفند 1398

پس از کشور چین که منشا ویروس کرونا در سراسر جهان می باشد، ایران دومین کشور از جهت تعداد قربانیان این بیماری به شمار می آید.

بهترین روش برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی، شستشوی مداوم دست ها و کمتر حاضر شدن در محیط های پر تردد و استفاده از ماسک می باشد.

تب بالا، سرفه و سخت شدن تنفس و تنگی نفس از علایم بیماری کرونا می باشد که در صورت بروز هر یک از این علایم باید از دیگران فاصله گرفته و سریعا به مراکز درمانی مراجعه نمایید.

البته این روزها فضای مجازی در دامن زدن به ترس و دلهره ناشی از ابتلا به بیماری کرونا بی تاثیر نبوده و توانسته اذهان عمومی را متشنج کند.

۹۸ درصد از مبتلایان به بیماری کرونا درمان می شوند و  افرادی که دارای بیماری زمینه ای بوده و سالمند هستند باید مراقب بیشتری از خود داشته باشند تا در مقابل بیماری مصون بمانند.

به تازگی ویدئویی از اعلام همبستگی مردم چین با مردم ایران جهت مقابله با بیماری کرونا منتشر شده است که در زیر می توانید مشاهده نمایید.

البته پیش از این هفته ی گذشته بر روی برج آزادی تصاویری منتشر شد که نشان دهنده ی همدردی مردم تهران و ایران با مردم چین برای مقابله با ویروس کرونا بود.

همدردی مردم ایران با چینیها برای مقابله با کرونا

برای مقابله با بیماری کرونا چه خوراکی هایی بخوریم؟

پیام همدردی چینی ها با مردم ایران برای مقابله با ویروس کرونا:

قوی باش ایران! قوی باش چین!

در مصائب و دشواری هاست که دوستی حقیقی هویدا می گردد.

ما در کنار یکدیگر علیه ویروس کرونا می جنگیم.

قوی باش ایران! قوی باش چین!

ویدئوی همدردی چینی ها با مردم ایران برای مقابله با ویروس کرونا: