غذای خانگی سه سار چیتگر

همایون غنی زاده برنده دو سیمرغ بلورین شد - ژولی پولی

همایون غنی زاده برنده دو سیمرغ بلورین شد

همایون غنی زاده برنده دو سیمرغ بلورین شد

23 بهمن 1397

همایون غنی زاده کارگردان، نویسنده و بازیگر جوان کشورمان موفق شد در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر دو سیمرغ بلورین جشنواره فجر را برای فیلم “مسخره باز” از آن خود کند.  

وی از پذیرش سیمرغ بلورین بهترین فیلم در بخش نگاه نو امتناع کرد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم هنر و تجربه را برای فیلم “مسخره باز” پذیرفت.

همایون غنی زاده برای دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش نگاه نو در سالن حضور نداشت و خیال محمد یکی از مهاجرین افغان را بجای خودش بر روی صحنه فرستاد تا از مشکلات مهاجرین افغان صحبت کند و نامه ای را که همایون غنی زاده فرستاده بود را خواند و از عدم پذیرش جایزه عذرخواهی کرد.

همایون غنی زاده سیمرغ اول را نپذیرفت
همایون غنی زاده سیمرغ بهترین فیلم نگاه نو برای فیلم مسخره باز را نپذیرفت.

مسخره باز جزو بهترین فیلم ها در جشنواره فیلم فجر امسال به شمار می آید، این فیلم در ۸ بخش (بهترین فیلم نگاه نو، بهترین فیلم هنر و تجربه، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین جلوه های ویژه بصری، بهترین فیلم برداری، بهترین طراحی صحنه، بهترین طراحی لباس، بهترین چهره پردازی) نامزد سیمرغ بلورین شد و سر انجام موفق شد در اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فجر در بخش بهترین فیلم نگاه نو، بهترین فیلم هنر و تجربه، بهترین فیلم نقش مکمل مرد (استاد علی نصیریان) و بهترین جلوه های ویژه بصری (جواد مطوری) برنده سیمرغ بلورین شود.

همایون غنی زاده در ۱۴ آذر سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شده است.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر می باشد.

همایون غنی زاده فعالیت خود را از سن ۱۹ سالگی با تئاتر آغاز کرده است.

وی جزو موفق ترین کارگردانان تئاتر در ایران است.

در سال ۹۵ تئاتر “می سی سی پی نشسته می میرد” به کارگردانی همایون غنی زاده موفق شد رکورد فروش تئاتر در ایران را از آن خود کند.

همایون-غنی-زاده
کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم هنر و تجربه برای فیلم مسخره باز توسط همایون غنی زاده

از آثار همایون غنی زاده می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

بازیگری: فیلم سینمایی اژدها وارد می شود
کارگردانی تئاتر: آگاممنون، آنتیگونه، پادشاه می میرد یا سیزده سیزه تبصره ۸، ددالوس و ایکاروس، در انتظار گودو، ملکه ی زیبایی لی نین، کالیگولا، می سی سی پی نشسته می میرد، آژاکس و گزارش یک خودکشی
کارگردانی فیلم سینمایی: مسخره باز

ما در سایت ژولی پولی برای همایون غنی زاده آرزوی موفقیت روز افزون داریم.