غذای خانگی سه سار چیتگر

نگرانی پدرانه دکتر بشیر حسینی برای دخترش - ژولی پولی

نگرانی پدرانه دکتر بشیر حسینی برای دخترش

نگرانی پدرانه دکتر بشیر حسینی برای دخترش

15 تیر 1398

. دکتر سید بشیر حسینی که در چند وقت اخیر با حضور در مسابقه عصرجدید به عنوان داور توانسته در دل مردم ایران محبوبیت خاصی کسب کند، در روز دختر پستی در اینستاگرام منتشر کرد و روز دختر را به دخترش تبریک گفت و از نگرانی های پدرانه اش صحبت کرد.

پست اینستاگرام دکتر بشیر حسینی به مناسبت روز دختر
اینستاگرام دکتر بشیر حسینی

👧دخترم!
دغدغه #پدرانه‌ای دارم که گفتنش سخته و نگفتنش سخت‌تر! پس سربسته می‌گم:
آیا شنیدی که میگن “یه #دختر با هزار #امیدبا یه #پسر دوست میشه و یه پسر با یه#انگیزه با هزار تا دختر؟”

دیروز دلبرانه #روز_دختر رو بهت #تبریکگفتم و امروز پدرانه از نگرانیم؛ تو جنس لطیف عالمی و به لطفِ الهی نزدیکتر،پس حتما سر راهت چاله‌هایی هست که از جنس فانتزیِ توی کارتونها نیست!
همیشه مهربان ولی هشیار باش.

پ.ن: اگه توی نامه ۳۱ #نهج_البلاغه چنین ندیده بودم، شاید تذکرم رو نمی‌نوشتم ولی حالا مطمئنم که اگه پدری به دخترش هشدار نده که هشیار باشه، کوتاهی کرده
“ثُمَّ أَشْفَقْتُ أَنْ یَلْتَبِسَ عَلَیْکَ مَا اخْتَلَفَ النَّاسُ فِیهِ مِنْ أَهْوَائِهِمْ وَ آرَائِهِمْ مِثْلَ الَّذِی الْتَبَسَ عَلَیْهِمْ فَکَانَ إِحْکَامُ ذَلِکَ عَلَى مَا کَرِهْتُ مِنْ تَنْبِیهِکَ لَهُ أَحَبَّ إِلَیَّ مِنْ إِسْلَامِکَ إِلَى أَمْرٍ لَا آمَنُ عَلَیْکَ بِهِ الْهَلَکَه”
امیرمؤمنان: نگران بودم که مبادا بینشهای منحرف که سبب پراکندگی و شبهه مردم گردیده است‌به تو نیز هجوم آورد; از این رو آگاهی تو را از این موارد بر ناراحتی و دغدغه‌ام -از مواجهه تو با این مسائل- ترجیح دادم تا تسلیم هلاکتهای اجتماعی نشوی.»
نهج البلاغه‌نامه ۳۱

دکتر سید بشیر حسینی در ۱۵ آذر سال ۱۳۶۰ در تهران متولد شده است.

از تحصیلات دکتر بشیر حسینی می توانیم به کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه امام صادق (ع)، دکترای فرهنگ و ارتباط و سطح دو حوزه اشاره کنیم.

وی متاهل است و دارای سه فرزند می باشد.

چندین سال است که بشیر حسینی با صدا و سیما فعالیت دارد و در برنامه های مختلف تلویزیون به عنوان کارشناس حضور داشته و مشاور برنامه های ماه عسل و خندوانه بوده است، همچنین آقای دکتر مدیر گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهارم سیما می باشد.

دکتر سید بشیر حسینی با حضور در مسابقه ی عصرجدید در کنار شخصیت های شناخته شده ای همچون امین حیایی، رویا نونهالی و آریا عظیمی نژاد به عنوان داور، به شهرت رسید.