غذای خانگی سه سار چیتگر

نکاتی که در خرید و انتخاب روسری تاثیر دارد - ژولی پولی

نکاتی که در خرید و انتخاب روسری تاثیر دارد

نکاتی که در خرید و انتخاب روسری تاثیر دارد

18 مرداد 1400

خانم های خوش سلیقه دنبال خرید بهترین پوشش ها برای ایام عید هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا به بهترین و آراسته ترین شکل در محافل عمومی و مهمانی ها ظاهر شوند.

روسری و شال علاوه بر پوشش مو، یکی از عوامل مهم در زیبایی و جلوه ی ظاهری شما در اولین برخورد محسوب می شود.

فقط به زیبایی روسری توجه نکنید!!

برخی خانم ها به فروشگاه های لباس و روسری فروشی که مراجعه می کنند، هر روسری که قیمت بالاتری و شکل ظاهری زیباتری داشته باشد و در ویترین روسری فروشی قرار داشته باشد را می خرند! اگر شما هم جزو این خانم ها هستید اشتباه محض می کنید… چون روسری باید با رنگ پوست و صورت و لباس های شما هماهنگی داشته باشد. رعایت نکردن این نکات می تواند ظاهر شما را شلخته و بی نظم نشان دهد.

تناسب رنگ روسری با رنگ پوست شما:

اگر رنگ پوست شما روشن و سفید است از خرید روسری ها و شال های رنگ روشن مثل لیمویی و صورتی روشن و آبی آسمانی و … پرهیز کنید بخصوص اگر اهل آرایش نیستید.
چهره ی بدون آرایش با رنگ پوست سفید و استفاده  از روسری های رنگ روشن، می تواند شما را بی روح و بی حال نشان دهد و شادابی لازم را از چهره شما بگیرد.
خانم هایی با رنگ پوست روشن باید از رنگ های گرم برای انتخاب روسری استفاده کنند.
اگر رنگ پوست شما تیره و سبزه است از خرید روسری ها و شال های رنگ قهوه ای و آبی تیره و … پرهیز کنید. این رنگ ها بیشتر موجب تیره و کدر شدن چهره شما می شوند.

ست کردن رنگ روسری با رنگ مو و چشم:

خوش سلیقه باشید و اگر چشمانی رنگی یا موهایی با رنگ متفاوت دارید، رنگ روسری و شال خود را با رنگ چشم یا موهای خود ست کنید.
ست کردن رنگ روسری با رنگ مو و چشم، نظم خاصی به تیپ و ظاهر شما می بخشد و در زیبایی ظاهر شما تاثیر بسزایی دارد.

تناسب رنگ روسری با فصل های سال:

در فصل های سرد سال همچون پاییز و زمستان می توانید از روسری و شال های پشمی با رنگ تیره تر و ظاهری ساده استفاده کنید ولی در فصل های بهار و تابستان می توانید از روسری و شال های نخی، گلدار با رنگ های گرم و شاد استفاده نمایید.

خرید روسری عید 98

ست کردن رنگ روسری با لاک ناخن یا رنگ کیف و کفش:

می توانید ترفندهای مختلف را بکار بگیرید و رنگ روسری خود را با رنگ لاک ناخن یا رنگ کیف و کفش خود ست نمایید، این روش هم می تواند باعث زیبایی تیپ و ظاهر شما شود.

روسری های قواره بزرگ انتخاب کنید:

در چند وقت اخیر خرید روسری های قواره کوچک دیگر طرفدار ندارد، چون اکثریت خانم ها دیگر روسری را گره نمی زنند و به همین دلیل خرید و انتخاب روسری های قواره بزرگ مد روز است.

توصیه لازم در انتخاب روسری برای خانم های چادری:

خانم های چادری در انتخاب روسری و شال کمی حساس تر هستند و اکثرا به دنبال روسری های نخی می گردند تا زیر چادر بیش از حد حرکت نکند.
خانم های چادری برای جذابیت بیشتر می توانند رنگ روسری و شال خود را با رنگ ساق دست خود ست کنند، این کار نظم خاصی به ظاهر آنها می بخشد.

نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم تنها برای خرید روسری و شال صدق نمی کند، اگر شما روسری و شال های متنوع در منزل دارید که به مناسبت های مختلف هدیه گرفته اید یا قبلا خریداری کرده اید و الان می خواهید یکی از آنها را برای عید دیدنی انتخاب کنید نیز می توانید این نکات را به کار بگیرید.

ما در مجله خبری ژولی پولی امیدواریم شما دخترها و خانم های عزیز بتوانید با توصیه های ما بهترین روسری و شال را برای عید خود خریداری نمایید که زیبایی شما را دو چندان کند.

روسری های مدل جدید سال ۱۳۹۸