غذای خانگی سه سار چیتگر

بازیگر نقش خر در سریال کلبه عمو پورنگ کیست؟+بیوگرافی ابراهیم شفیعی - ژولی پولی

بازیگر نقش خر در سریال کلبه عمو پورنگ کیست؟+بیوگرافی ابراهیم شفیعی

بازیگر نقش خر در سریال کلبه عمو پورنگ کیست؟+بیوگرافی ابراهیم شفیعی

17 فروردین 1400

بازیگر نقش خر در سریال کلبه عمو پورنگ کیست؟+بیوگرافی ابراهیم شفیعی را در قسمت بیوگرافی هنرمندان مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

به گزارش ژولی پولی کلبه عمو پورنگ یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احمد درویشعلی پور ، نویسندگی محمد درویشعلی پور و تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده است .

خلاصه داستان

عمو پورنگ که در هر برنامه لباس محلی یکی از اقوام ایرانی را به تن دارد ، برای فرار از شلوغی و آلودگی هوای شهر از محل سکونت خود به مزرعه یکی از دوستانش به نام مرد کهن نقل مکان کرده‌است تا در آنجا به آرامش روحی و ذهنی برسد. از طرف دیگر مدیران تلویزیون او را مجاب کرده‌اند که برای سال نو و ایام نوروز برای آنها برنامه اجرا کند؛ او که عاشق مردم به‌خصوص بچه‌ها است تصمیم گرفته از همان مزرعه برنامه‌اش را به روی آنتن ببرد.

بیوگرافی ابراهیم شفیعی:

ابراهیم شفیعی متولد سال ۱۳۵۴ در شهر تبریز است و فعالیت های خود را در عرصه ی بازیگری و هنر دوبله از سال ۱۳۶۹ آغاز کرد.

از آثار ابراهیم شفیعی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

دوبله و صداپیشگی: 

شیرشاه در نقش (تیمون)، گوژپشت نتردام قسمت اول( نقش یکی از مجسمه های موجود در کلیسا)، شگفت انگیزان در هر دو قسمت، در جست و جوی نمو، آناستازیا، دیو و دلبر، سریال شکرستان

سریال: 

محله گل و بلبل در نقش پهلوان پنبه، بازی در سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار در نقش تیمور، عیدانه عمو پورنگ نوروز ۱۳۹۵خانه ی باحال خان، خنده بازار، شکرآباد، افسانه هزار پایان۱۳۹۶، ناخونک۱۳۹۸، کلبه عمو پورنگ۱۴۰۰

فیلم سینمایی:

قهرمانان کوچک  به کارگردانی حسین قناعت ۱۳۹۵، دزد و پری۲ کاری از حسین قناعت ۱۳۹۴، بچه نشو ساخته ی احمد درویشعلی پور ۱۳۹۳، آهوی پیشونی سفید ۲ به قلم و کارگردانی سید جواد هاشمی

پخش

زمان بندی

پخش این مجموعه از ۱ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شد و هر روز ساعت ۱۹ پخش می شد . اما از ۶ فروردین ۱۴۰۰ ، پخش آن از ساعت ۱۹ به ساعت ۱۸:۴۵ تغییر پیدا کرد .

توقف

پس از پخش ۱۳ قسمت از این مجموعه ، بازپخش قسمت های پخش شده آغاز شد ؛ پخش دوباره این قسمت ها ، تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ( آغاز ماه رمضان ) ادامه خواهد داشت .

پس از آن ، قسمت های باقیمانده مجموعه ، پخش خواهند شد .