غذای خانگی سه سار چیتگر

نحوه ثبت نام برای فصل۵ برنامه دورهمی - ژولی پولی

نحوه ثبت نام برای فصل۵ برنامه دورهمی

نحوه ثبت نام برای فصل۵ برنامه دورهمی

12 اردیبهشت 1400

نحوه ثبت نام برای فصل۵ برنامه دورهمی را در قسمت سینما و تلویزیون مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

برای ثبت نام می توانید به سایت tvnasim.ir/loginمراجعه نمایید.

دورهمی:

دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ با تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت که بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن قاسم خانی از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت. این مجموعه، اواسط پاییز سال ۱۳۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. در آغاز، هدف سازندگان، ارائه مجموعه‌ای تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بود که با گذشت زمان، این ادعا عملی نشد.

دورهمی یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون ایران به‌شمار می‌رود. سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده فصل ۳ این مجموعه، در خرداد ۱۳۹۸ با قاطعیت از منتفی شدن سری جدید دورهمی در فصل چهارم خبر داد. اما در شب یلدای ۱۳۹۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۸) قسمت جدید پخش شد و فصل ۴ دورهمی از زمستان ۱۳۹۸ آغاز شد. قالب گفتگوهای این فصل اقتباسی از گفتگوهای آخر شب یا لیت نایت تاک شو است.

عوامل برنامه:

در دورهمی به جز مهران مدیری به عنوان طراح، کارگردان و مجری-بازیگر، بازیگران مطرحی چون سیامک انصاری، شقایق دهقان، رامین ناصرنصیر، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنجبر، سروش جمشیدی، مه‌لقا باقری، سحر ولدبیگی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گروه نویسندگان این کار را از ابتدا تا کنون امیر وفایی، الهه زارع نژاد، محمد صفاجویی، هدی ایزدی، سعید هوشیار، احسان ابراهیمی، زهرا افشار و فاطمه راست‌گفتار تشکیل می‌دهند.

فرهاد مدیری آهنگسازی این مجموعه را بر عهده دارد.

در فصل‌های اول بازیگران ثابت و در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور داشت که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران سعی در ایجاد یک فضای شیرین و کمدی داشتند. در فصل‌های بعدی تعداد بازیگران بخش‌های نمایشی به تدریج کم و کمتر شد و در فصل‌های اخیر، آیتم نمایشی به کلی حذف و برنامه منحصر به استندآپ‌های مجری، گفتگو با مهمان یا تماشاگران و خواندن نظرات تماشاچیان منزل (کامنت‌ها) گردید.