غذای خانگی سه سار چیتگر

میکرو کانتنت- محتوای کوتاه- micro content- بازاریابی اینترنتی- تولید محتوا- محتوای میکرو

میکرو کانتنت یا محتوای کوتاه در بازاریابی اینترنتی

میکرو کانتنت یا محتوای کوتاه در بازاریابی اینترنتی

9 آذر 1397

اگر شما هم جزو افرادی هستید که در حوزه ی بازاریابی اینترنتی یا به عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می کنید، در آگهی های استخدام این روزها می توانید مهارتی به نام ” میکرو کانتنت” را ببینید که جزو مهارت های کاربردی محسوب می شود.

با ژولی پولی همراه باشید تا شما را با میکرو کانتنت یا محتوای کوتاه آشنا کنیم.

“Micro Content”  یا محتوای میکرو، محتوایی کوتاه و با کیفیت است که بتواند بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب هدف داشته باشد.

با پیشرفت تکنولوژی و رواج زندگی مدرن، مردم به ناچار زمان کوتاهی را برای مطالعه در نظر می گیرند و برای مطالعه هم از تلفن همراه استفاده می کنند.

نمایشگر تلفن همراه کوچک است و تایم کاربران هم محدود… این دو عامل باعث می شود که شرکت هایی که محتواهایی را در شبکه های اجتماعی ارائه می دهند از محتواهای کوتاه و با کیفیت استفاده کنند.

  • بیش از نیمی از کاربران اینترنت تایمی کمتر از ۱۰ ثانیه بر روی یک صفحه وب می گذارند.
  • با فراگیر شدن تکنولوژی حدود ۶۰ تا ۸۰ درصد کاربران بازدید کننده صفحات وب، از تلفن های همراه هوشمند یا تبلت استفاده می کنند.

میکرو کانتنت

میکرو کانتنت ها می توانند شامل اینفوگرافیک، تصویر، ویدئو یا متن های کوتاه و با ارزشی باشند که بیشترین مخاطب آنها کاربران شبکه های اجتماعی هستند.

در اینجا می توانیم به چند پلتفرم که برای ارائه ی محتواهای کوتاه به کار می رود، اشاره کنیم:

Instagram : اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که برای به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو استفاده می شود. شما می توانید برای انتقال بهتر مطلب به مخاطبان هدف از اینفوگرافیک یا ویدئوهای جذاب برای Story یا IGTV استفاده کنید  و به عنوان کپشن پست ها، از محتواهای متنی کوتاه و اثر گذار استفاده نمایید.

Twitter : توئیتر یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار در سطح دنیاست که به رهبران، اشخاص مهم کشورها و مردم عادی امکان اشتراک گذاری محتواهای متنی با طول ۲۸۰ کاراکتر را می دهد.

Vine: واین یک اپ موبایلی زیر نظر توئیتر است که به کاربران امکان تولید ویدئوهای ۶ ثانیه ای و به اشتراک گذاری آنها را می دهد.