غذای خانگی سه سار چیتگر

میعاد و عادل آینده موسیقی پاپ کشور - ژولی پولی

میعاد و عادل آینده موسیقی پاپ کشور

میعاد و عادل آینده موسیقی پاپ کشور

22 دی 1397

میعاد و عادل دو خواننده خوش آتیه کشورمان که در روز چهارشنبه هفته ی گذشته در برنامه فرمول یک حضور داشتند، توانستند بیش از پیش طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب کنند.

میعاد و عادل دو برادر کودک و جوان که پدر و مادری ناشنوا دارند مدتی است با حضور در شبکه های اجتماعی و منتشر کردن آهنگ هایی که به صورت دو صدایی اجرا می کنند، توانستند مورد استقبال مردم قرار بگیرند.

میعاد و عادل تا بحال ترانه های “تا آخرین نفس با تو میمونم”، “شرمندتم که آرزوم نبودی”، “دریابم یکم”، “دست خودم نیست”، “واست کم نمیذارم”، “دونه دونه”، “بگو این شبا دلت کجاست؟” و … را بازخوانی کرده و در پیج اینستاگرام خود منتشر کرده اند.

این دو برادر با استعداد و خوش ذوق می توانند جزو خوانندگان مطرح موسیقی پاپ کشورمان در آینده ی نزدیک باشند.

عادل و میعاد
حضور عادل و میعاد در کنسرت برج میلاد علیرضا طلیسچی

چندی پیش میعاد و عادل در کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ که در برج میلاد برگزار شد، حضور داشتند و میعاد (برادر کوچک) روی استیج می رود و مورد تشویق حضار قرار می گیرد و علیرضا طلیسچی از وی به عنوان آینده موسیقی کشور نام می برد.

امیدواریم عادل و میعاد همچون خوانندگان مطرحی همچون: محسن یگانه، محسن ابراهیم زاده، مرحوم مرتضی پاشایی، علیرضا طلیسچی، شهاب مظفری و … که آهنگ هایشان را بازخوانی می کنند روزی در کنسرت ها بدرخشند.