غذای خانگی سه سار چیتگر

مهران مدیری، هیولا را به شبکه نمایش خانگی می آورد - ژولی پولی

مهران مدیری، هیولا را به شبکه نمایش خانگی می آورد

مهران مدیری، هیولا را به شبکه نمایش خانگی می آورد

22 دی 1397

این بار مهران مدیری با سریال ۱۵ قسمتی هیولا به شبکه نمایش خانگی می آید.

مهران مدیری کارگردان، تهیه کننده، صدا پیشه، مجری، بازیگر موفق تلویزیون و سینمای کشورمان که تا بحال در تولید و ساخت سریال های طنز موفقیت بسیار خوبی را کسب کرده است و برای شبکه نمایش خانگی سریال های قهوه تلخ، عطسه و ویلای من را ساخته است.

مهران مدیری این روزها قرار است با سریال هیولا به شبکه خانگی بیاید تا بار دیگر با سریالی متفاوت و اجتماعی با حال و هوای طنز حال مردم را خوب کند.

چند مدت پیش پستی از مهران مدیری در اینستاگرام منتشر شد با کپشن “سلام، یک هیولا در راه است…”

سریال هیولا

و چندی پیش مهراب قاسم خانی از همکاری برادرش پیمان قاسم خانی و مهران مدیری در سریال هیولا خبر داد و عنوان کرد که: “از حالا مطمئنم سریال هیولا می تونه یک تکونه جدی به شبکه نمایش خانگی بده”

بله حق با مهراب قاسم خانی است زیرا همکاری مهران مدیری و پیمان قاسم خانی تا بحال توانسته ۶ سریال پر مخاطب و طنز را در ذهن ایرانیان ماندگار کند.

سریال های موفق پاورچین، نقطه چین، شب های برره، باغ مظفر، گنج مظفر، مرد هزار چهره توانست حال و هوای طنز را در تلویزیون ایران متحول کند، حال همکاری این دو هنرمند در ساخت سریال هیولا می تواند حال و هوای شبکه نمایش خانگی را متحول کند.

از عوامل سریال هیولا می توانیم به “اول مارکت” به عنوان سرمایه گذار، طراح و مشاور فیلم نامه “پیمان قاسم خانی”، نویسنده “امیر برادران”، تهیه کننده “مصطفی احمدی”، کارگردان “مهران مدیری” اشاره کنیم.

بازیگران طراز اول و مطرحی همچون: “فرهاد اصلانی”، “شبنم مقدمی”، “گوهر خیر اندیش”، “شیلا خداداد”، “سیما تیرانداز”، “محمد بحرانی”، “میر طاهر مظلومی”، “عزت الله مهرآوران”، “نیما شعبان نژاد”، “محسن قاضی مرادی”، “فرزین محدث” و … در سریال هیولا نقش آفرینی می کنند.

گفتنی است سریال “هیولا” یک اثر فوق العاده کمدی و اجتماعی است که در اواخر امسال (عید ۹۸)منتشر می شود.